نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

هیچ قدرتی در دنیا توان مقابله با ارتش ایران را ندارد

آیت الله «سیدمحمد شاهچراغی» بابیان اینکه باید قدردان نعمت ارزشمند امنیت در کشور باشیم، گفت: هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند در برابر توان دفاعی ایران مقابله کند.
کد خبر: ۲۸۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳ - 17April 2018

به گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت الله «سیدمحمد شاهچراغی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان  در دیدار با فرماندهان ارشد ارتش در این استان به مناسبت ۲۹ فروردین گرامیداشت روز ارتش به میزبانی دفتر خود بابیان اینکه ارتش ایران دارای کارنامه درخشانی در طول عمر چهل ساله انقلاب است، ابراز داشت: امروز به برکت انقلاب اسلامی هیچ قدرتی در دنیا نمی تواند در برابر توان دفاعی ایران مقابله کند و این مهم را مدیون دلاورانی هستیم که عاشقانه برای حفظ استقلال و امنیت کشور تلاش می کنند.

وی بابیان اینکه در این چهار دهه، انقلاب اسلامی ایران با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه بود که در همه این عرصه‌ها ارتش همواره در کنار مردم حضور داشت، افزود: امنیت و سلامت دو نعمت ارزشمند در انقلاب ایران محسوب می‌شوند که باید قدردان آن باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه ارتش در دل مردم جای دارد و از مردم جدا نیست، ابراز داشت: در شرایطی که دشمن تا پشت مرزهای کشور رخنه کرده و به دنبال حربه‌ای برای نفوذ در بین امت‌های اسلامی است، شهدا اثبات کردند که تنها در پیوند با ولایت می توان به رستگاری رسید.

آیت الله شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: دشمن همواره می کوشد تا ارتش را در برابر مردم قرار دهد که هر بار نیز با هوشیاری مردم در این توطئه ناکام ماندند بنابراین ۲۹ فروردین روز عهد و پیمان دوباره با نیروهای مسلح خواهد بود که نشان دهیم یک‌صدا پشتیبان ولایت و انقلاب هستیم.

وی بابیان اینکه ارتش در صحنه‌های مختلف انقلاب وفاداری، پایبندی و ولایتمداری خود را اثبات کرده است، افزود: ۲۹ فروردین در واقع  تداوم خط و مشی امام راحل در مقابل دسیسه های دشمنان انقلاب و فرصتی ارزشمند در پاسداشت رشادت‌ها، شجاعت‌ها و گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی همچون شهید بابایی و شهید صیاد شیرازی خواهد بود.

رژه نیروهای مسلح هشت صبح ۲۹ فروردین با حضور مسئولان استان و شهرستانی در محل میدان ولایت شاهرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار