استفاده از توان علمی دانشگاه لرستان برای محتواسازی دانش‌نامه دفاع مقدس

معاون پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، با تاکید بر استفاده از توان علمی دانشگاه برای تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس لرستان، اظهارکرد: از توان علمی دانشگاه برای محتواسازی این دانش‌نامه استفاده می‌شود.
کد خبر: ۲۸۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۰ - 17April 2018

استفاده از توان علمی دانشگاه لرستان برای محتواسازی دانش‌نامه دفاع مقدس لرستانبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، «حداد فرهادی» معاون پژوهش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، در جلسه کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس لرستان که امروز، ۲۸ فروردین به میزبانی دانشگاه برگزار شد، گفت: انتظار و خواسته بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان از دانشگاه لرستان، استفاده از ظرفیت دانشجویان و اساتید این دانشگاه در نگارش مقالات مداخل دانشنامه دفاع مقدس لرستان است.

وی افزود: دانشگاه لرستان با استفاده از توان علمی از چاپ هفت جلد کتاب با موضوع دفاع مقدس حمایت کند.

«خسرو عزیزی» رئیس دانشگاه لرستان نیز در این جلسه با ابراز علاقه‌مندی برای ادای دین به شهدا عرصه دفاع مقدس، عنوان کرد: در خلق آثار دفاع مقدس با توجه به ظرفیت‌های بالای استان در این عرصه، کم‌کاری صورت گرفته است.

در این جلسه مقرر شد تا جلسات کمیته آموزش، پژوهش و اسناد دفاع مقدس لرستان به‌صورت مستمر برگزار شود، همچنین مصوبات این جلسه در شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ارائه شود.

یادآور می‌شود: استفاده از ظرفیت دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های دفاع مقدس، ادبیات پایداری و جغرافیا و تشکیل دو تیم پژوهشی و نویسندگی در راستای محتواسازی کتاب دانش‌نامه دفاع مقدس لرستان مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها