استاندار قم:

اقتدار و صلابت «ارتش» توانمندی نیرو‌های مسلح ایران را به دنیا نشان داد

استاندار قم در پیامی به مناسبت روز ارتش تصریح کرد: حضور باصلابت و مقتدرانه یگان‌های ارتش در دوران دفاع مقدس توانمندی‌های خاص نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های دفاعی را به دنیا نشان داد.
کد خبر: ۲۸۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ - 18April 2018
اقتدار و صلابت «ارتش» توانمندی نیرو‌های مسلح ایران را به دنیا نشان دادبه گزارش دفاع پرس از قم، «سیدمهدی صادقی» استاندار قم به مناسبت روز ارتش پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است: مرور عملکرد سال‌های بعد از جنگ بیانگر مشارکت و نقش آفرینی موثر ارتش در طراحی و اجرای طرح‌های بزرگی است که بهره برداری از آن‌ها روند توسعه، پیشرفت، عمران و آبادانی کشور را تسهیل کرده است.
 
امروزه نیز ارتش کارآمد و مجهز به تجهیزات و علم روز، علاوه بر پایبندی به اهداف راهبردی خود در زمینه حفظ و ارتقای اقتدار، آمادگی و توانایی‌های نظامی و دفاعی و نیل به خودکفایی سازمانی می‌کوشد تا بیش از پیش مسیر تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی و اعتلا و سربلندی نظام را هموار نماید.
 
در این پیام اضافه شده است: نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش یادآور ایثار، شجاعت و دلاورمردی‌های نهادی است که از نخستین روز‌های استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همراهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفاع از کیان و مرز‌های آبی و خاکی کشور در برابر تهدیدات بیگانگان را سرلوحه ماموریت‌های خود قرار داده و در این راه با تقدیم هزاران شهید و جانباز، عزت و سربلندی را برای میهن اسلامی و ملت بزرگ ایران به ارمغان آورده است.
 
حضور باصلابت و مقتدرانه یگان‌های زمینی، هوایی و دریایی ارتش غیور در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس علاوه بر کسب پیروزی‌های غرورآفرین و نیل به دستاورد‌های بزرگ نظامی در ضربه زدن به پیکر دشمن متجاوز، توان جنگی و قدرت و آمادگی بالای طرح‌ریزی، اجرا و شایستگی‌های رزمی و عملیاتی و توانمندی‌های خاص نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های دفاعی را نیز به دنیا نشان داد.

استاندار قم در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز ارتش، فرارسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به فرماندهی معظم کل قوا و تمامی نیرو‌های مومن، مخلص، فداکار و جان برکف ارتش به ویژه فرماندهان و کارکنان دلاور این یگان در استان قم تبریک و تهنیت عرض کرده، توفیقات و سرافرازی همگی این عزیزان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و صیانت از ارزش‌ها و دستاورد‌های آن از درگاه ایزدمنان مسالت کرده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار