جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه:

جوانان واقعیت جنایت‌های آمریکا را مطالعه کنند

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت: باید جنایت‌هایی را که آمریکایی‌ها در ایران و منطقه خلیج فارس انجام داده‌اند با کار فرهنگی و هنری بازگو کنیم تا جوانان با این واقعیت‌ها بیشتر آشنا شوند.
کد خبر: ۲۸۷۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ - 18April 2018

جوانان واقعیت جنایات‌های آمریکا را مطالعه کنندبه گزارش دفاع پرس از بندرعباس، سردار «علیرضا تنگسیری» جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: بعضی از جوانان به آمریکا دل بسته‌اند و فکر می‌کنند این کشور مدینه فاضله است در حالی که آمریکایی‌ها همه را رنگین‌پوست می‌دانند.

وی با بیان این جمله که آمریکایی‌‌ها از اقتدار جوان ایرانی در لباس سپاه پاسداران می‌ترسند، ادامه داد: آن‌ها مدام در حال تبلیغ سوء علیه سپاه پاسداران هستند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه در ادامه مردم استان هرمزگان را مردمی ولایت‌مدار و شجاع توصیف کرد و افزود: افرادی مثل شهیدان اسدالله رئیسی و دارا که در عملیات 29 فروردین که هیمنه آمریکا را در خلیج فارس شکستند از افتخارات استان هرمزگان و مردم جزیره هرمز هستند.

سردار تنگسیری از رزمندگان دفاع مقدس استان هرمزگان به عنوان ریشه‌های وصل جوانان این استان نام برد و اضافه کرد: جوانان هرمزگانی اگر می‌خواهند نامدار باشند باید از دفاع مقدس بشنوند و بنویسند.

وی عنوان کرد: اگر جوانان این استان دفاع هشت‌ ساله را خوب نشناسند برای نسل‌های بعدی‌ چیزی باقی نمی‌ماند که از دفاع مقدس بدانند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه، ما باید جوانان رزمنده هرمزگان را بیشتر شناسایی و معرفی کنیم تاکید کرد: برای ماندگار ماندن نام رزمندگان این استان باید کتاب نوشت و تندیس و موزه ساخت تا جوانان این دلاوری‌ها و حماسه‌ها را بشناسند و خودشان به دنبال تحقیق و مطالعه بروند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها