آغاز جلسه علنی مجلس؛

بررسی سؤال از وزیر کشاورزی در دستور کار پارلمان قرار گرفت

بررسی سؤال نماینده مردم لنگرود از وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.
کد خبر: ۲۸۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵ - 18April 2018

بررسی سؤال از وزیر کشاورزی در دستور کار مجلس قرار گرفتبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، جلسه علنی امروز (چهارشنبه 29 فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس و با حضور 194 نماینده آغاز شد.

اولین دستور کار جلسه علنی امروز ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون حمایت از تولید ملی در مورد طرح اصلاح قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی است.

وکلای ملت امروز همچنین گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد عملکرد قانون هدفمندی یارانه‌ها و تبصره‌های مربوط به آن در قوانین بودجه سنواتی در سال‌های 89 تا 95 را بررسی خواهند کرد.

بررسی گزارش کمیسیون انرژی در مورد بررسی توافقنامه بین ایران و ارمنستان در مورد احداث و بهره‌برداری از نیروگاه‌های جریانی بر روی رودخانه ارس نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین طرح یک فوریتی تشکیل وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را بررسی خواهند کرد.

علاوه بر این، بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف بیمه کارگزاران کشاورزی نیز در دستور کار مجلس قرار دارد.

وکلای ملت امروز همچنین سؤال مهرداد لاهوتی نماینده  مردم لنگرود از وزیر جهاد کشاورزی را بررسی خواهند کرد.

بررسی سؤال شکور پورحسین شقلان نماینده مردم پارس‌آباد از وزیر جهاد کشاورزی نیز به گفته قاضی‌زاده عضو هیات رئیسه مجلس به خاطر قول وزیر کشاورزی برای حل مشکلات منتفی شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار