معاون فرهنگی سپاه امام سجاد (ع) تاکید کرد؛

زمینه‌سازی جهت استفاده از ظرفیت هنرمندان در کنگره ملی شهدای هرمزگان

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: ظرفیت هنر انقلابی برای معرفی رشادت‌های دلیرمردان هرمزگان در دفاع مقدس باید در کنگره ملی شهدای استان مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۲۸۷۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ - 18April 2018

زمینه سازی جهت استفاده از ظرفیت هنرمندان در کنگره ملی شهدای هرمزگان صورت پذیردبه گزارش دفاع پرس از بندرعباس، سرهنگ دوم پاسدار «احسان الله‌صاحب» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام سجاد (ع) در نشست کمیته فرهنگی کنگره ملی شهدای هرمزگان اظهار داشت: فضای اجلاسیه کنگره ملی شهدای هرمزگان باید به گونه‌ای طراحی شود تا ضمن بهره‌گیری از المان‌های هنری، مخاطب را برای آشنایی با روحیه دفاع مقدس جذب کند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه امام سجاد (ع) در ادامه به ضرروت استفاده از ظرفیت هنرمندان متعهد در اجلاسیه کنگره اشاره کرد و ادامه داد: هنرمندان ارزشی و متعهد باید برای زمینه‌سازی نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این فضا تلاش کرده و تمام توان خود را در جهت استفاده از هنر های نو برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار بندند.

سرهنگ صاحب از آمادگی سپاه امام سجاد (ع) برای برنامه ریزی اجلاسیه کنگره ملی شهدای هرمزگان خبر داد و افزود: 16 کمیته تخصصی با استفاده از ظرفیت تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی جهت هرچه باشکوه تر برگزار شدن کنگره تشکیل و دبیرخانه کنگره در مجموعه سپاه استان با جدیت به دنبال اجرای مصوبات است.

کنگره ملی شهدای هرمزگان در زمستان 97 و در شهر بندرعباس با حضور مسئولین کشوری و خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار