مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد

اجرای 84 برنامه فرهنگی هنری همزمان با هفته دفاع مقدس در گیلان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از اجرای 84 برنامه فرهنگی ـ هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان خبرداد و گفت: هنر راهکاری ارزشمند و ماندگار برای ارائه چگونگی دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵ - 21September 2014

اجرای 84 برنامه فرهنگی هنری همزمان با هفته دفاع مقدس در گیلان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس اظهار کرد: کمیته فرهنگی و هنری به عنوان یکی از زیرمجموعه های ستاد هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس از ادارات ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، حوزه هنری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و نهاد کتابخانههای عمومی تشکیل می شود.

وی با بیان اینکه هنر راهکاری ارزشمند و ماندگار برای ارائه چگونگی دفاع مقدس است، تصریح کرد: فرهنگ دفاع مقدس از دو تکه دفاع و تقدس برخوردار است که پیوند این دو با هنر، مانایی و پویایی آن را برای همیشه به ارمغان می آورد.

فاضلی از اجرای 84 برنامه فرهنگی، هنری به مناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مسابقات هنری ـ تجسمی، جلسههای شعر و خاطره و نمایش فیلمهای دفاع مقدس در 18 سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستانها، اجرای برنامه های کودک و نوجوان با رویکرد دفاع مقدس از برنامه های این هفته در گیلان است.

فاضلی با بیان اینکه کانونهای فرهنگی ـ هنری مساجد به مناسبت هفته دفاع مقدس در گیلان فعال میشوند، تصریح کرد: برگزاری مسابقههای کتابخوانی دفاع مقدس، اجرای موسیقی مناسب با دفاع مقدس، نمایشهای خیابانی و دیدار با ایثارگران از دیگر برنامههای اجرایی همزمان با هفته دفاع مقدس در استان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار