صبح امروز صورت گرفت؛

وداع با پیکر 2 شهید مرزبانی سیستان و بلوچستان

مرزبانان سیستان و بلوچستان صبح امروز با پیکر 2 شهید حادثه میرجاوه وداع کردند.
کد خبر: ۲۸۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ - 18April 2018

وداع با پیکر 2 شهید مرزبانی سیستان و بلوچستانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، سردار «عبدالله عراقی» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار «قاسم رضایی» فرمانده مرزبانی کشور به همراه جمعی از مرزبانان سيستان و بلوچستان صبح امروز با پيكر 2 شهید كه روز گذشته در مرز میرجاوه در درگيری با تروريست‌ها به درجه رفيع شهادت نائل آمدند، وداع كردند.

بنا بر این گزارش، در ساعت یک و 30 دقیقه بامداد (سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه) یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با حمله به برجک مرزبانی ناجا در «میل مرزی 89»، قصد تصرف آن را داشتند که با مقاومت شدید نیروهای مرزبانی مستقر در برجک مواجه شدند و با ورود نیروهای احتیاط به منطقه برای کمک به مرزبانان، طی یک درگیری شدید و اقدام قاطعانه و بموقع رزمندگان اسلام، تروریست‌ها در دستیابی به هدف شوم خود ناکام ماندند.

در این درگیری 2 نفر از نیروهای مرزبانی و 2 نفر از بسیجیان طرح امنیت به شهادت رسیدند و سه نفر از نیروهای مرزبانی و بسیجی هم مجروح شدند.

ابوالفضل غلام‌پور، وحید حسین‌زاده، زکریا نوتی‌زهی و محمود رجب‌نیا اسامی شهدای این حادثه هستند. همچنین  علی رضایی، حمود جلیلی و محمد عثمان وحیدی‌فر مجروحان این حادثه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار