آیت الله حسینی شاهرودی در مراسم گرامیداشت روز ارتش:

نیروهای مسلح آمادگی مقابله با هرگونه تهدید نوظهور را دارند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دولت‌های زورگوی غرب و حکومت‌های دست‌نشانده‌ آنها بعد از ناامیدی از گروهک‌های تکفیری و تروریستی و جنگ‌های نیابتی در سوریه و عراق به دنبال پدیده‌های نوظهور و توطئه‌های جدید هستند؛ اما ارتش قهرمان به همراه دیگر نیروهای مسلح آماده مقابله با هرگونه تهدید نوظهور و دفع هرگونه تجاوز علیه کشور است.
کد خبر: ۲۸۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ - 18April 2018

نیروهای مسلح آمادگی مقابله با هرگونه تهدیدهای نوظهور را دارند/ آمریکا با حمله به سوریه می‌خواست ایران را بترساندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان کردستان به مناسبت گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش، اظهار داشت: زمانی که دشمنان توسط مزدوران تلاش می‌کردند با ایجاد توطئه، ارتش را تضعیف و منحل کنند، امام (ره) در سال 57 فرمودند روز 29 فروردین روز ارتش نامگذاری شود و نیروهای این سازمان با ساز و برگ نظامی به رژه بپردازند و در راه فداکاری از مرزهای ایران اسلامی اعلام قدرت کنند.

وی افزود: ارتش از همان زمان به حمایت از انقلاب و کشور جمهوری اسلامی بپا خواست و توطئه‌های دشمنان را در شمال و غرب کشور خنثی کرد و در جنگ تحمیلی درخشید.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ابراز داشت: ارتش و سپاه دو بازوی قدرتمند ولایت هستند که پیروزی‌های یکی پس از دیگری را رقم زده‌اند و به تعبیر قرآن در مقابل ابرجنایتکاران ایستاده‌اند و اجازه عملی شدن نقشه‌های شوم دشمن را در هیچ جا نمی‌دهند.

آیت‌الله شاهرودی لازمه اقتدار نیروهای مسلح را ایمان و پایداری آنها عنوان کرد و افزود: نیروهای مسلح از این دو به خوبی برخوردارند و انسان‌های مخلص و خودساخته‌ای هستند که با پیروی از حضرت ابوالفضل(ع) در راه خدا جهاد می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه نیروهای مسلح ما بصیرت نافذی دارند که توطئه‌های دشمن را خوب می‌شناسند، گفت: قبل از آنکه دشمن بتواند علیه نظام اقدامی کند، نیروهای مسلح ما برای مقابله آماده‌اند و تردیدی در مقابله با دشمن در آنها ایجاد نمی‌شود.

وی ادامه داد: در همین جبهه‌های اخیر وقتی داعش به عراق و سوریه حمله کرد نیروهای مسلح ما در مقابل آنها ایستادگی کردند و بشریت را از شر آنها مصون داشتند.

آیت الله شاهرودی با اشاره به حمله غیرقانونی آمریکا به سوریه در چند روز گذشته گفت: عربستان این همه پول به امریکا داد تا به سوریه حمله کند. آمریکا با پرتاب موشک‌هایش می‌خواست ایران را بترساند اما جرأت نکرد در هیچ یک از مناطقی که ایران حضور داشت حتی یک گلوله هم شلیک کند و این عظمت نیروهای مسلح ما را می‌رساند.

وی تأکید کرد: آمریکا همواره برای سطله بر ملت‌های دیگر از سلاح ترس و تهدید استفاده می‌کند اما ایران بدون هیچ ترسی مقتدرانه درمقابل او ایستاده است اما در مقابل کشوری مانند عربستان را گاو شیرده خطاب می‌کند و بر او سلطه دارد.

در ادامه این مراسم امیر ابوالفضل برزگری فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 28 پیاده کردستان نیز طی سخنانی استان کردستان را مظهر عشق، شهره مهمان نوازی و سرزمین مجاهدت‌های خاموش عنوان کرد و گفت: دولت‌های زورگوی غرب و حکومت‌های دست‌نشانده‌ آنها و همپیمانانشان بعد از ناامیدی از گروهک‌های تکفیری و تروریستی و جنگ‌های نیابتی در سوریه و عراق به دنبال پدیده‌های نوظهور و توطئه‌های جدید هستند.

وی افزود: همه ناپاکان بدانند ارتش قهرمان به همراهی دیگر نیروهای مسلح اعم از سپاه قهرمان، بسیج دلاور، نیروی انتظامی و نیروهای امنیتی به فرماندهی فرمانده کل قوا و با بهره‌گیری از آموزه‌های الهی و تکنولوژی‌های بومی دفاعی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید نوظهور و دفع هرگونه تجاوز علیه کشور را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار