به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛

کتاب «روشنای علم» مقام معظم رهبری به زبان عربی منتشر شد

نسخه عربی کتاب «روشنای علم» در قالب طرح «تاپ» مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی به عربی ترجمه و در خارج از کشور منتشر شد.
کد خبر: ۲۸۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ - 18April 2018

کتاب «روشنای علم» مقام معظم رهبری به زبان عربی منتشر شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، نسخه عربی کتاب «روشنای علم» از سوی انتشارات «مجمع افریقیه للدراسات و التوثیق و النشر» با تیراژ هزار نسخه با ۶۶۸ صفحه به زبان عربی به زیور طبع آراسته شد و با قیمت ۲۵ دینار در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تونس در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

این کتاب شامل بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در مقوله علم، تولید علم، تحقیق و پژوهش از ابتدای رهبری معظم‌له است که با همکاری جمعی از طلاب و محققان حوزه علمیه قم و طی حدود سه سال کار مستمر به ثمر رسیده است.

بدون تردید این اثر می‌تواند علاوه بر تبیین موضوعات مختلف مربوط به علم و تولید علم، به عنوان یک منبع و مرجع علمی تاثیرگذار و هماهنگ‌کننده علوم و مراکز علمی در فضای رو به پیشرفت علم و دانش جامعه اسلامی ایران ایفای نقش کند.

در این مجموعه تلاش شده است تا ضمن فراهم کردن زمینه استفاده حداکثری مخاطبان از مطالب مربوط به این موضوع، مجموعه بیانات رهبر معظم انقلاب در این زمینه به طور کامل پوشش داده شود.

بنا بر این گزارش، طرح «تاپ» (حمایت از ترجمه و نشر کتاب به زبان‌های دیگر) مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با هدف ساماندهی ترجمه و نشر کتاب در خارج از کشور تشکیل شده است که امکان همکاری ناشر خارجی در زمینه ترجمه و نشر توزیع گسترده و بهینه کتاب در حوزه علوم انسانی، معارف اسلامی، هنر و ادبیات را فراهم می‌سازد.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها