فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر:

ارتش مجهزتر از همیشه برای حفظ تمامیت ارضی گوش به فرمان رهبری است

فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر گفت: امروز ارتش به فرمان مقام معظم رهبری در ساخت تجهیزات نیروهای مسلح و قطع وابستگی به خارج از همیشه مجهزتر و آماده‌تر است و برای حفظ تمامیت ارضی کشور گوش به فرمان رهبری است.
کد خبر: ۲۸۷۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳ - 18April 2018
ارتش مجهزتر از همیشه برای حفظ تمامیت ارضی آماده استبه گزارش دفاع پرس از ساری، ناخدایکم «کریم مصدری» فرمانده دانشگاه دریایی امام خمینی (ره) نوشهر صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان که به مناسبت 29 فروردین در میدان اصناف ساری برگزار شد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای معتقد بودند که ارتش دل سپرده نظام شاهنشاهی و در برابر مردم ایستاده است و اعتقاد به انحلال آن داشتند ولی حضرت امام خمینی (ره) با صدور بیانیه ای مشروعیت ارتش را تایید کردند.
 
وی به رژه ارتش در ۲۹ فروردین ماه ۱۳۵۸ در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: حضرت امام (ره) تاکید کردند که از ارتش استقبال و برادرانه از آن پشتیبانی کنند و ارتش به ملت و امام پاسخ شایسته ای دادند و با ختم قائله نشان دادند که ذره ای از وفاداری آنها به امام راحل کم نشد.
 
مصدری با بیان اینکه اوج وفاداری ارتش تقدیم ۴۸ هزار شهید در هشت سال دفاع مقدس است، افزود: ۲۹ فروردین ناوشکن‌های سهند و سبلان در مصافی نابرابر در برابر نیروی دریایی آمریکا ایستادگی کردند و در اولین روز ماه رمضان ۵۴ شهید تقدیم انقلاب کردند.

مصدری افزود: امروز ارتش به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر ساخت تجهیزات نیروهای مسلح و قطع وابستگی به خارج، از همیشه مجهز تر است و برای حفظ تمامیت ارضی کشور گوش به فرمان رهبری است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار