فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش:

نیروی‌های مسلح، لشکر الهی و پشتیبان ولایت هستند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت: ارتش جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها حضوری بلادرنگ دارد و نیروی‌های مسلح، یک لشکر الهی و پشتیبان ولایت و تحت فرمان رهبری کل قوا هستند.
کد خبر: ۲۸۷۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ - 18April 2018

نیروی‌های مسلح، لشکر الهی و پشتیبان ولایت هستندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، امیر «نادر علیدوست» صبح امروز در آیین بزرگداشت 29 فروردین ماه، با اشاره به تدبیر امام خمینی (ره) در نامگذاری این روز اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همه دشمنان ما از جمله منافقان به دنبال انحلال ارتش بودند، اما امام خمینی (ره) با توجه به بینش و ارتباط الهی که داشتند و نامگذاری روز ارتش از وقوع چنین فاجعه ای جلوگیری کردند.

وی ابراز داشت: دستور امام خمینی (ره) به ارتش برای حضور در خیابان و اجرای رژه؛ در راستای اعلام پشتیبانی از ملت بود و ارتش جمهوری اسلامی را می توان یکی از عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

علیدوست با بیان اینکه کارنامه ارتش درخشان است و در عرصه هایی که نیاز بوده حضور بلادرنگ داشته است، گفت: همه نیروی‌های مسلح یک لشکر الهی و پشتیبان ولایت و تحت فرمان رهبری کل قوا هستند.

وی نیروهای مسلح را در نوک پیکان حماسه در صحنه‌های رزمی، اقتصادی، پیشرفت علمی و تقویت بنیه دفاعی کشور دانست و ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی این افتخار را دارد که به استقلال و خودکفایی کامل رسیده و توانسته انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی را برآورده کند.

وی عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پا در رکاب و آماده جانفشانی است و اجازه نمی‌دهیم پای هیچ دشمنی به این مرز و بوم باز شود.

علیرضا رزم‌حسینی استاندار کرمان نیز در این آیین، روز ارتش جمهوری اسلامی را یادآور دلاوری‌های نیروهای مسلح دانست و گفت: ارتشیان و نیروهای مسلح ما برای دفاع و سربلندی کشور همیشه در صحنه هستند.

وی با قدردانی از حضور ارتش در هشت سال دفاع مقدس بیان داشت: ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس همراه با سپاه و بسیج مردمی به دفاع از میهن اسلامی پرداخت.

رزم‌حسینی افزود: ارتش جمهوری اسلامی کار آزموده است و در جنگ با تدبیر، آموزه های خود را عملیاتی کرد و اگر اکنون در مرزهای ما امنیت پایداری وجود دارد به برکت نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی است.

وی ابراز داشت: ارتش جمهوری اسلامی، ارتشی ولایی و تابع ولی‌فقیه است.

استاندار کرمان اظهار داشت: استان کرمان طی سال گذشته 700 شورای تامین در سراسر استان برگزار کرد و همدل و متخصص و باتجربه، موفق شده در حوزه امنیت به عنوان استان برتر امنیتی باشد.

وی گفت: در حوزه پدافند ملی هم استان کرمان برتر است و این نشان از قابلیت‌ها و ظرفیت کادر شورای تامین در استان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار