پیام ستاد مرکزی راهیان نور به مناسبت روز ارتش؛

ارتش ایران اسلامی روز به روز در حال درخشیدن است

ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پیامی 29 فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۲۸۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ - 18April 2018

ارتش جمهوری اسلامی ایران روز به روز در حال درخشیدن است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پیامی روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به دلاورمردان شرف و شهادت تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی و مکتبی و سرافراز و متکی بر تجارب درخشان دفاع مقدس و دوران دفاع جانانه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن روز به روز بیشتر در جهان می درخشد و با رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف با داشتن نیروهای متخصص، توانمند و همچنین به کارگیری پیشرفته‌ترین ابزار و بهره‌گیری از دانش روز دنیا توانسته در زمینه تولیدات نظامی به اقتدار لازم دست یابد و به‌عنوان برجسته‌ترین و کارآمدترین ارتش در بین نیروهای مسلح منطقه و جهان مطرح باشد.

ستاد مرکزی راهیان نور کشور، روز ارتش جمهوری اسلامی را به فرماندهی معظم کل قوا، ارتشیان انقلابی و غیور به خصوص، فرمانده و خادمان شهدا در قرارگاه راهیان نور آجا و همه مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نماید.

امید آن دارد که تحت توجهات مولای حق حضرت صاحب الزمان علیه السلام و نایب ایشان، رهبر عظیم الشان انقلاب همواره موفق و سرافراز باشند.

گرامی باد یاد شهدای سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران.»

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها