فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه آذربایجان:

تجاوز نظامی اخیر به سوریه ترقه‌بازی حقارت‌بار بود

امیر «ظهیر مالکی» گفت: در تجاوز چند روز پیش کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه، دیدیم که آن سه کشور چگونه با حقارت، ترقه بازی کردند.
کد خبر: ۲۸۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ - 18April 2018

تجاوز نظامی اخیر به سوریه ترقه‌بازی حقارت‌بار بودبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، امیر «ظهیر مالکی» فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه آذربایجان، در مراسم رژه نیروهای مسلح در تبریز با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تاکنون پیوند خود را با ملت و وفاداری به انقلاب به اثبات رسانده است، اظهار داشت: نیروهای مسلح در سایه اقتدار نظام اسلامی مایه آرامش ملت ایران و ملت‌‌‌های منطقه هستند.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ایران نه به فکر تجاوز بلکه به فکر حمایت از مستضعفین جهان هستند، عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی همواره در بلایای طبیعی در صحنه بوده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در تبریز یادآور شد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند ارتش امروز در خدمت ملت و در خدمت اسلام است.

وی به تجاوز نظامی آمریکا، فرانسه و انگلیس به خاک سوریه اشاره و تصریح کرد: چند روز پیش دیدیم که آن سه کشور چگونه با حقارت چند ترقه بازی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار