استاندار خوزستان:

مردم در کنار ارتش احساس قدرت و آرامش دارند

«غلامرضا شریعتی» گفت: مردم در کنار نیروهای مسلح و ارتش مقتدرشان احساس قدرت و آرامش دارند و امیدوارم با وحدت نیروهای مسلح و اجرای دستورات فرماندهی کل قوا، هر روز شاهد اقتدار بیشتر نیروهای مسلح در کشور باشیم.
کد خبر: ۲۸۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱ - 18April 2018

مردم در کنار ارتش، احساس قدرت و آرامش دارندبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، «غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت: ارتش قهرمان ایران مظهر از خودگذشتگی و دلاورمردی های بسیار در طول انقلاب اسلامی ایران است که از این مرز و بوم همواره دفاع کرده است.

وی افزود: از ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در تاریخ ایران و جهان به نیکی یاد می کنند؛ شاید برخی ارتش ها، بی اعتنایی به نظرات ملت و قانون می کنند یا اینکه جنایت انجام داده اند ولی ارتش ایران هیچ کدام از این موارد را ندارد.

شریعتی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس، وحدت ارتش و سپاه به خوبی هویدا بوده و در این بین ارتش همواره با فداکاری و ایثار عمل و برای حفظ تمامیت ارضی کشور همواره کوشا بوده است. امروز نیروی هوایی، زمینی، دریایی و پدافند هوایی ارتش، بسیج و نیروی انتظامی مجموعه توانمندی برای حفظ کیان کشور تشکیل داده اند.

استاندار خوزستان ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۰ سال انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح همواره به تأکیدات مقام معظم رهبری و توصیه های امام راحل عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه مردم در کنار نیروهای مسلح و ارتش مقتدرشان احساس قدرت و آرامش دارند، گفت: امیدوارم با وحدت و اتحاد نیروهای مسلح و اجرای دستورات فرماندهی کل قوا، هر روز شاهد وحدت و اقتدار بیشتر نیروهای مسلح در کشور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار