تجلیل از عوامل سریال «پایتخت ۵»/ سیروس مقدم: از حمایت‌های سازمان اوج تشکر می‌کنم

عوامل سریال «پایتخت ۵» صبح امروز در سازمان اوج مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.
کد خبر: ۲۸۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ - 18April 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، صبح امروز (چهارشنبه 29 فروردین‌ماه) از عوامل سریال «پایتخت ۵» تجلیل شد.

این مراسم با حضور مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، علیرضا برازش مدیر شبکه یک، سیروس مقدم کارگردان، الهام غفوری تهیه‌کننده، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، ریما رامین فر و سایر بازیگران این سریال برگزار شد.

از عوامل سریال پایتخت 5 تجلیل شد/ سیروس مقدم: از حمایت‌های سازمان اوج تشکر می‌کنم

سیروس مقدم در این مراسم پشت تریبون قرار گرفت و با شوخی اظهار داشت: من شبیه موساد و اسراییلی ها نیستم نه؟ من شبیه پایتختی‌ها هستم.

وی درباره ادامه ساخت این سریال بیان کرد: «پایتخت» نه متعلق به من است و نه اوج و نه تلویزیون، بلکه به مردم تعلق دارد و چنان قدرتی دارد که خودش تعیین می‌کند تولیدش ادامه می‌یابد یا خیر. ما از طریق «پایتخت» می‌توانیم حرف‌هایی را بیان کنیم که در جاهای دیگر نمی‌توان گفت.

مقدم با اشاره به سفر خود به مشهد و رفتن به موسسه‌ای برای کودکان معلول بیان کرد: در این سفر کودکان معلول از من درباره ارسطو و هما می‌پرسیدند و این برای من بسیار جالب بود. کدام موساد و یا صهیونیست کاری را که ما در پایتخت انجام دادیم، انجام می‌دهد. بخشی از دوستان شماره عینک‌ها را عوض کنند و واقعی‌تر ببینند.

وی تاکید کرد: «پایتخت ۵» با حمایت‌های مادی و معنوی سازمان اوج ساخته شد. حمایت های مادی یعنی پول و حمایت‌های معنوی مثل سی‌دی‌هایی از مستندهایی درباره داعش که در اختیار ما قرار گرفت و مشاوره‌هایی که انجام شد. همچنین حمایت‌های مرتضی میرباقری باعث شد سریال با کمترین ممیزی و ملاحظه پخش شود. امیدوارم این تعامل سازنده و سه گانه با اوج و صداوسیما بیشتر باشد تا بتوان شاهد آثار خوب بود.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها