فرمانده ارشد نظامی آجا در همدان:

امروز ارتش آماده‌تر از قبل در برابر دشمنان ایستاده است

فرمانده ارشد نظامی آجا در همدان گفت: همان‌طور که ارتش در دوران دفاع مقدس ماندن خود در کنار ملت و انقلاب را اثبات کرد امروز نیز آماده‌تر از قبل در برابر هر کشوری که به دنبال تهدید و تهاجم علیه جمهوری اسلامی باشد بدون شک خواهد ایستاد.
کد خبر: ۲۸۷۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ - 18April 2018

امروز ارتش آماده‌تر از قبل در برابر دشمنان ایستاده استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سرتیپ دوم خلبان ستاد «رحمان افسری» فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه امروز در مراسم رژه روز ارتش با تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام ماه شعبان و همچنین 29 فروردین‌ماه اظهار داشت: این هفته به حتم نمادی از وجود اتحاد میان ارتش، سپاه و همه یگان‌های نظامی است.

وی افزود: روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاورمردان نیروی زمینی به حتم یادآور تدبیر امام خمینی در برابر توطئه همه دشمنان برای انحلال ارتش در ابتدای انقلاب به شمار می‌رود.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان همدان با اشاره به اینکه امام خمینی مدبرانه بر ماندگاری ارتش تاکید کرد و این تدبیر، کشور را در دوران دفاع مقدس حفظ کرد گفت: همان‌طور که ارتش در دوران دفاع مقدس ماندن خود در کنار ملت و انقلاب را اثبات کرد امروز نیز آماده‌تر از گذشته در برابر هر کشوری که به دنبال تهدید و تهاجم علیه جمهوری اسلامی باشد بدون شک خواهد ایستاد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیام رژه امروز اثبات اقتدار ارتش، سپاه و همه نیروهای مسلح ایستادگی بر پیمان ارتش با مردم، اطاعت از ولایت و هشدار به همه بدخواهان است که بدانند ارتش همچون همیشه آماده دفاع از مرزهای کشور و حفظ امنیت ایران اسلامی خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار