نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دفاع از کشور در هجمه‌های نظامی و فرهنگی واجب است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در مقابل دشمن نباید تسلیم بشویم؛ فرقی ندارد تهاجم نظامی و یا نفوذ فرهنگی باشد این دفاع واجب است.
کد خبر: ۲۸۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷ - 18April 2018

دفاع از کشور در هجمه های نظامی و فرهنگی واجب استبه گزارش دفاع پرس از بیرجند، حجت الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در بیرجند اظهار داشت: جهاد دفاعی که مشروط به حضور امام معصوم (ع) نیست بلکه حکمی دائمی و بر همه مسلمانان واجب است.

وی با بیان اینکه مردم باید در مقابل استعمارگر و ظالم قد علم کنند، گفت: اینکه دشمن می خواهد تحت عناوین مختلف از قدرت جمهوری اسلامی ایران بکاهد برای نابودی ما است البته این خوابی است که هرگز برای استعمار و استکبار تعبیر نخواهد شد.

به گفته امام جمعه بیرجند دفاع در صحنه اقتصادی، سیاسی و تبلیغاتی در همه اعصار و دوران‌ها ضروری است.

وی افزود: مظلومی که از خود دفاع نمی‌کند در گناه ظلمی که انجام شده، شریک است چرا که اگر از خود دفاع می‌کرد ظالمان نیز تضعیف می‌شدند.

امیر قوام یوسفی فرماند ارشد آجا در خراسان جنوبی هم با گرامیداشت تقارن ۲۹ فروردین با آغاز ماه معظم شعبان گفت: شهدا برای حفظ اقتدار و کیان انقلاب اسلامی ایران از جان خود گذشتند.

وی تصریح کرد: نیروهای مسلح مقتدر و در رکاب ولایت می توانند مایه غرور ملت ایران باشند و با شعار استکبارستیزی در دفاع از حریم ولایت و اهل بیت (ع) بیش از پیش کوشا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها