فرمانده پادگان 411 مهندسی بروجرد:

خط قرمز نیروهای مسلح امنیت و اقتدار کشور است

فرمانده پادگان 411 مهندسی بروجرد گفت: خط قرمز نیروهای مسلح امنیت و اقتدار کشور است و اگر دستی و نگاهی در خارج از مرزهای ایران امنیت و اقتدار کشورمان را هدف قرار دهد با جواب سخت و کوبنده‌ای مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳ - 18April 2018

خط قرمز نیروهای مسلح امنیت و اقتدار کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، سرهنگ «اکبر زراوه» فرمانده پادگان مهندسی بروجرد امروز در مراسم رژه روز ارتش با اشاره به اینکه روز پاسدار روز اقتدار است اظهار داشت: پیوند مردم و ارتش ریشه در باورها و اعتقادات دارد به طوری که وقتی امروز در میادین ورزشی ورزشکاران ایرانی در رویایی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حضور پیدا نمی‌کنند، این عشق و پیوند باورها و اعتقادات را افراد زیادی قبل از انقلاب نهادینه کردند و ترفندهای دشمن هم در این راستا کارساز نبود.

وی با اشاره به اینکه خط قرمز نیروهای مسلح امنیت و اقتدار کشور است افزود: یکی از مولفه های امنیت وحدت نیروهای مسلح است و اگر این ارزیابی به گونه ای باشد که به این امنیت خدشه ای وارد کند با پاسخ کوبنده‌ای مواجه خواهند شد.

زراوه بیان داشت: گاهی شاهد رجز خوانی استکبار در بحث گزینه‌های نظامی هستیم ام سیلی خودمان را زمانی زدیم که دشمن در معادلات نظامی خود کارشناسی کار کرده بود ولی آنچه را که دشمن توجه نکرده بود باروها و اعتقادات بودند که با همین باورها و اعتقادات در هشت سال دفاع مقدس سیلی سختی به دشمن زده شد.

به گفته وی دشمنان جرات ندارند در بحث گزینه‌های نظامی مطلبی را مطرح کنند چرا که این زمان علاوه بر اتحاد منسجم نیروها، تجهیزات بر مبنای خوداتکایی و دانش همین جوانان مهیا شده و مطمئن هستیم در گزینه های نظامی رجز خوانی می‌کنند.

فرمانده پادگان مهندسی بروجرد تصریح کرد: اگر در این فضا هر دستی و نگاهی در خارج از مرزهای ایران امنیت و اقتدار کشور ایران اسلامی را هدف قرار دهد با جواب سخت، کوبنده و مشت های آهنین نیروهای مسلح مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار