استاندار همدان:

ارتش یک سد محکم در مقابل زورگویان جهان است

«محمدناصر نیکبخت» گفت: ارتش با اتکا به اخلاص و اطاعت از فرمانده کل قوا در دفاع از اقتدار ایران اسلامی همواره استوار و مقتدر ایستاده است و امروز ایران به عنوان یک سد محکم برای مقابله با زورگویان جهان شناخته می‌شود.
کد خبر: ۲۸۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷ - 18April 2018

ارتش به عنوان یک سد محکم برای مقابله با زورگویان جهان استبه گزارش دفاع پرس از همدان، «محمدناصر نیکبخت» استاندار همدان امروز در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی با تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و 48 هزار شهید ارتش اظهار داشت: امروز افتخار ارتش قدرتمند ما ایستادن در کنار ملت‌های مسلمان و همه مستضعفان جهان است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ارتش با اتکا به اخلاص، ایمان و اطاعت از فرماندهی کل قوا در دفاع از اقتدار ایران اسلامی همواره استوار و مقتدر ایستاده است، اضافه کرد: امروز ایران به عنوان یک سد محکم برای مقابله با زورگویان جهان شناخته می‌شود.

نیکبخت میزبانی از 180 کشور جهان و 40 وزیر گردشگری در رویدادهای 2018 را نشانگر تعظیم دنیا در برابر عظمت ایران دانست و یادآور شد: امروز اتحادیه اروپا و هم‌پیمانان دیروز آمریکا هم زورگویی‌های ایالات متحده را برنمی‌تابند.

وی همچنین با بیان اینکه ایران امروز در علوم مختلف و انرژی هسته‌ای و صنایع دفاعی جزء کشورهای قدرتمند منطقه و جهان است، تصریح کرد: همه این‌ها در اثر جانفشانی شهدا، ایثارگران و جانبازان در ارتش و سپاه، به دست آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار