همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی؛

فراخوان جشنواره ادبی «چهل چراغ» منتشر شد

چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فراخوان جشنواره ادبی «چهل چراغ» منتشر شد.
کد خبر: ۲۸۷۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱ - 18April 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، فراخوان جشنواره ادبی «چهل چراغ» منتشر شد.

برگزیدگان جشنواره:

دبیرخانه جشنواره ادبی «چهل چراغ» از هر شرکت کننده در هر یک از بخش های دوگانه شعر و داستان حداکثر سه اثر می پذیرد.

این مسابقه در هر بخش 40 برگزیده خواهد داشت. در مراسم اختتامیه جشنواره، به برگزیدگان علاوه بر جوایز نقدی لوح تقدیر و تندیس جشنواره اهدا خواهد شد.

به مناسبت چهل سالگی انقلاب، 40 اثر برگزیده در هر بخش (شعر و داستان) به همراه سایر آثار ارزشمند رسیده، در قالب یک کتاب منتشر خواهد شد.

در آستانه 40 سالگی انقلاب، انجمن قلم ایران به منظور بازآفرینی هنرمندانه فراز و نشیب های انقلاب اسلامی، و صیانت و پاسداری از این میراث گرانسنگ فرهنگی، جشنواره ادبی «انقلاب چهل ساله» را در دو بخش داستان کوتاه و شعر و در دو مقطع سنی «بزرگسال» و «کودک و نوجوان» برگزار می کند.

نویسندگان و شعرای متعهد کشور می توانند آثار ادبی خود را حول محور زیر به این جشنواره ارسال نمایند:
«روایت های هنرمندانه و خلاقانه ملهم از حوادث انقلاب در طول چهل سال گذشته»

شرایط آثار ارسالی:

علاقه مندان به شرکت در این جشنواره تا پایان خرداد ماه 1397 فرصت دارند که آثارشان را در قالب فایل DOX یا DOCX به نشانی الکترونیکی «anjomanghalam1393@gmail.com» یا نشانی پستی «تهران، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، بالاتر از میدان سیدجمال‌الدین اسدآبادی، بعد از کوچه 44، شماره 360، انجمن قلم ایران» ارسال کنند.

شرکت‌کنندگان باید مشخصات کامل خود (شامل نام و نام خانوادگی، شماره‌های تماس ثابت و همراه و نشانی پستی ) را در پایان مطلب ارسالی در فایل word ذکر کنند. ضمنا آثار ارسالی نباید قبلا در جایی چاپ شده باشند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار