با حضور معاون رئیس جمهور؛

دومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ خبر داد.
کد خبر: ۲۸۷۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ - 18April 2018

دومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری دومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار در روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد با اشاره به برگزاری دومین جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار هم‌زمان با سی و دومین سال اجرای طرح شاهد به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: این جشنواره با مشارکت و تعامل دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد اعم از وزارتخانه‌های علوم، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزارشده و طی آن از مقام علمی و پژوهشی ۷۱ نفر از برگزیدگان طرح شاهد شامل دانشجویان، دانش آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی افزود: در این جشنواره که در تاریخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد، معاون اول رئیس جمهوری، وزرا، روسای دستگاه‌های آموزشی و معاونین آن‌ها، روسای ستادهای شاهد و ایثارگر برخی دانشگاه‌ها و استان‌ها و مسئولین عالی‌رتبه بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور دارند.

حجت‌الاسلام کاویانی‌راد ویژگی مهم این جشنواره را انتخاب برترین‌ها بر اساس شاخص‌های اختصاصی هر دستگاه آموزشی در دو مرحله استانی و کشوری و در قالب تشکیل کمیته‌های علمی و داوری با حضور نماینده بنیاد دانست و خاطرنشان کرد: در این زمینه پس از اعلام فراخوان در سطح کشور و جمع‌آوری مستندات علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان، دانش آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر از سوی کمیته‌های علمی مستقر در دستگاه‌های آموزشی نسبت به انتخاب سرآمدان وبرترین‌های علمی در سطح ملی اقدام شده است.

وی در پایان گفت: افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی و تقدیر از زحمات و تلاش‌های علمی جامعه هدف طرح شاهد و معرفی این عزیزان به آحاد جامعه به‌عنوان ثمرات و نتایج اجرای طرح شاهد از مهم‌ترین اهداف این جشنواره است که امیدواریم با اجرای سالیانه این برنامه بتوانیم زمینه‌های رشد و تعالی هر چه بیشتر این عزیزان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار