به مناسبت روز ارتش صورت گرفت؛

دیدار فرمانده سپاه گرگان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان

به مناسبت روز ارتش فرمانده سپاه گرگان با مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۲۸۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲ - 18April 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، به مناسبت روز ارتش، «حجت الاسلام والمسلمین نجفی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان به همراه سرهنگ «سیدعلی مهاجر» فرمانده سپاه گرگان، با حضور در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان، روز ارتش را به سرهنگ ستاد «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان تبریک گفتند.

در این جلسه سرهنگ جمشیدی ضمن تبریک روز ارتش اظهار داشت: ارتش یک نیروی مردمی، ولایی و الهی می باشد و متولد انقلاب و فرزند امام راحل است.

وی روز ارتش را متعلق به همه نیروهای مسلح دانست و افزود: شهیدان والامقامی همچون صیادشیرازی و تعداد کثیری از ارتشیان سرافراز کسانی بودند که از دوران جوانی مقابل رژیم ستمشاهی ایستادگی کردند و در لایه های پنهان و در راستای انقلاب و به ثمر رسیدن آن تلاش های زیادی داشتند.

سرهنگ جمشیدی عنوان کرد: عناصر داخلی وابسته به استکبار بویژه منافقین در تلاش برای منحل نمودن ارتش بودند و امام خمینی (ره) فرمان پایداری ارتش و تقویت آن را صادر کردند و روز 29 فروردین را روز ارتش نامیدند. به همین مناسبت ملت بزرگ ایران این روز را گرامی می دارند و با حضور خود در این مراسم، پاسخ رشادتها، ایثارگری ها و از خودگذشتگی های ارتش و سایر نیروهای مسلح را می دهند.

وی گفت: این روز بزرگ نشان از اعتماد قلبی امام به ارتش است و ارتش نیز در زمان انقلاب و پس از آن و بخصوص در هشت سال دفاع مقدس و با تقدیم هزاران شهید، جانباز و ایثارگر، بخوبی به اعتماد امام خمینی (ره) و امام خامنه ای عزیز فرماندهی معظم کل قوا پاسخ دادند.   

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها