مشاور عالی استاندار کرمانشاه:

بازی‌دراز به يك نماد پرافتخار براي كشور تبديل شده است

مشاورعالی استاندار کرمانشاه گفت: امروز عمليات بازی‌دراز به يك نماد پرافتخار براي كشور تبديل شده و برای گراميداشت اين عمليات همه مردم از سراسر كشور در سالروز گراميداشت آن حضور پيدا می‌كنند.
کد خبر: ۲۸۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲ - 18April 2018

بازي دراز به يك نماد پرافتخار براي كشور تبديل شده است.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، جعفر همتی مشاور عالی استاندار کرمانشاه در جلسه هماهنگی  گراميداشت سالروز عمليات بازی‌دراز که با حضور مسئولين ذيربط در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: هر ساله با مساعدت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  ارتش جمهوری اسلامی ایران و هوانیروز حرکت عظیم بازی‌دراز به‌عنوان نماد شاخص دفاع مقدس در حال فرهنگ‌سازی است.

وي گفت: برنامه‌ریزی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز و معرفی ظرفیت‌ها منطقه و رشادت‌های مردم سرپل‌ذهاب به نسل آتی ضروری است.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه یادمان بازی‌دراز در بین محورهای حساس گیلان‌غرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین مستقر شده است، گفت: در اين عمليات موفقیت‌های  خوبی توسط رزمندگان سپاه و ارتش به‌دست آمد که امروز توضیح رویدادهای این منطقه توسط راویان يك موضوع اساسی و مهم است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بازی‌دراز، گفت: همه مسئولان و مديران استان وظيفه دارند كه نهايت اهتمام و تلاش خود را  برای برگزاری هر چه مطلوبتر این مراسم به‌کار بگیرند.

مشاور عالی استاندار در ادامه با بيان اينكه عمليات بازی‌دراز به يك نماد پرافتخار برای استان تبديل شده است، گفت: در گذشته افراد خيلی محدودی براي گراميداشت اين مراسم حضور پيدا می كردند اما امروز نزديك به 30 هزار نفر از مردم سراسر كشور در گراميداشت عمليات بازی‌دراز حضور پيدا می‌كنند كه اين عمليات به يك نماد دفاع مقدس و پرافتخار برای استان تبديل شده است.

جعفر همتی با بيان اينكه ارتفاعات منطقه بازی‌دراز يادآور خون شهيدان عزيزی است كه در اين منطقه برای آسايش و امنيت امروز كشور ريخته شده است، گفت: با توجه به وقوع زلزله سال گذشته در منطقه سرپل ذهاب امكان دارد به مشكلات بيشتری نسبت به سنوات قبل برخورد كنيم لذا همگی وظيفه داريم كه براي برگزاری هر چه بهتر سالروز گراميداشت عمليات بازی‌دراز تلاش و كوشش نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار