جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام برگزار شد

جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام در سالن جلسات استانداری ایلام با حضور مدیران و فرماندهان نیروهای مسلح استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ - 18April 2018

جلسه شورای هماهنگی حفظ اثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در ایلام برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ایلام، سرهنگ محمدرضا شرفبیانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام در این جلسه به دو محور در خصوص مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان و روند پیشرفت آن برای افتتاح در دهه فجر استان پرداخت

وی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: روز سوم خرداد روز مقاومت، ایثار، پیروزی و روز بسیار بزرگ و بیاد ماندنی در تاریخ اسلامی می باشد.

سرهنگ شرفبیانی در ادامه گفت: سوم خرداد روزی است که حماسه های بزرگ دیگری در امتدا آن پدید آمده و در این راه عزیزان زیادی به شهادت رسیدند. این امنیت و شور و نشاطی که هم اکنون در جامعه حکم فرماست حاصل ایثارگری‌های شهداست و ما باید حافظ ارزش‌هایی که آنها خلق کرده اند باشیم و بتوانیم به نسل‌های بعد انتقال دهیم و از همه مسئولین می خواهیم که این روز را به نحوی که شایسته است گرامی بدارند.

در ادامه این جلسه نوذری معاون سیاسی استاندار ایلام گفت: فتح خرمشهر مسئله عادی نیست و باید با برنامه ریزی مناسب زمینه تبیین فلسفه مقاومت و فتح خرمشهر فراهم شود چرا که در این عملیات دکترین نظامی ایران تغییر پیدا کرد.

وی در ادامه گفت: برای ساخت مرکز فرهنگی نیز باید اعتبارات لازم هم از منابع ملی و هم از استان فراهم شود تا بتوانیم با ساخت یک مرکز فرهنگی در خور شان مردم ایلام بتوانیم برای پاسداشت رشادت های مردمی کار کنیم. 

در ادامه این جلسه  اعضا ستاد بزرگداشت سوم خرداد استان به ارائه برنامه­ های خود برای سالروز آزادسازی خرمشهر پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار