وصیت‌نامه شهید اکبر بدیع‌عارض

شهید «اکبر بدیع‌عارض» در وصیت‌نامه خود از خانواده خویش حلالیت طلبیده و آن‌ها را به پرداخت دیونی که بر ذمه خویش داشته، توصیه کرده است.
کد خبر: ۲۸۷۳۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 20April 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «اکبر بدیع‌عارض» در تاریخ ۲۰ خرداد ۱۳۴۴ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۵ منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصویر وصیت‌نامه شهید «اکبر بدیع‌عارض»

وصیت‌نامه شهید اکبر بدیع‌عارض/

وصیت‌نامه شهید اکبر بدیع‌عارض/

متن وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، در ادامه می‌خوانید:

«بسمه تعالی

حضور محترم خانواده عزیزم (سلام علیکم) از خود که چیزی ندارم به ارث به جا بگذارم جز مقداری بدهکاری که آن به شرح زیر می‌باشد.

-پول وامی که گرفته‌ام و دفترچه‌اش دست یکی از دوستان هست که برای شما می‌آورد حتما پول‌ها را بدهید.

- مقدار هفت هزار تومان از مسجد فاطمیه البته از بسیج مسجد وام گرفته‌ام که آن را هم باید پرداخت کنید.

- مبلغ پنج هزار تومان به برادر عفیفی یا حسین جعفری از بچه‌های مسجد بدهید و بگوئید جریان پول را خود حسین عفیفی می‌داند چه هست.

- پانصد تومان به تبلیغات عمار بدهید.

و اما بدهکاری شرعی که آن یک سال نماز و روزه می‌باشد و مدت پنج روز بعلت بودن در جبهه در سال قبل بدهکار هستم که آن‌ها را هم بگیرید و ۲ روز نیز روزه کفاره برایم بگیرید.

دیگر عرضی نیست من به غیر ازاین ورقه چیز دیگری از خود باقی نگذاشته‌ام. امیدوارم که مرا ببخشید و از تمامی دوستان و آشنایان برایم حلالیت بگیرید.

مخصوصا شما پدر و مادر و خواهران و برادران عزیزم مرا ببخشید که برایتان فرزند و برادر خوبی نبودم، از دور صورت و دست همه شما را می‌بوسم و امیدوارم که مرا حلال کنید.

البته من بدهکار نیستم شما بدهکار هستید که حتما آن را نیز پرداخت کنید که ما به کسی مدیون نباشیم. در ضمن تمام این بدهکاری‌ها را به شما داده‌ام که زحمت کشید شما پرداخت کنید.

بنده حقیر اکبر بدیع‌عارض

۱۳۶۵/۱۰/۲۵»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار