حجت‌الاسلام موسوی عمر خود را صرف تربیت نیروهای انقلابی کرد

دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در پیامی درگذشت امام جمعه فقید آبیک را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۸۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۵ - 18April 2018

حجت‌الاسلام موسوی عمر خود را صرف تربیت نیروهای انقلابی کردبه گزارش دفاع پرس از قزوین، دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین به مناسبت درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید ابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک پیام تسلیت منتشر کرد.

متن پیام تسلیت به شرح ذیل است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

انا لله وانا الیه الراجعون

خبر درگذشت عالِم متفکر حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوتراب موسوی رحمةاللّه علیه سبب تاثر و تاسف مردم و مسئولان استان شهید پرور و ولایتمدار قزوین و به ویژه شهر آبیک شده است.

ایشان از جمله عالمانی بودند که عمر با برکت خود را در راه به ثمر رسیدن اهداف انقلاب اسلامی، تربیت نیروهای انقلابی، خدمت به مردم و بیان دغدغه های مردم در تمامی مناصب به ویژه در تریبون با برکت نماز جمعه صرف کرده و تا آخرین نفس در مسیر خود استوار ماندند.

مردم شهید پرور آبیک به طور قطع قدردان زحمت‌ها، تلاش‌ها و پیگیری‌های ایشان در زمینه مشکلات شهر آبیک بوده و از این ایشان همواره به نیکی و درستی یاد خواهند کرد.

دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین فقدان تاثرانگیز این عالم ربانی را به بازماندگان مکرّم و شاگردان و ارادتمندان ایشان و به ستاد نماز جمعه شهر آبیک و عموم مردم عزیز شهر آبیک تسلیت عرض نموده و علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت مینمائیم.

دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار