بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان؛

حضور مقتدرانه سپاه امنیت را در منطقه و کشورهای حاشیه خلیج فارس به ارمغان آورده است

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان به مناسبت روز پاسدار بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۲۸۷۴۴۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸ - 19April 2018

حضورمقتدرانه دریادلان سپاه امنیت را در منطقه و کشورهای حاشیه خلیج فارس به ارمغان آورده استبه گزارش دفاع پرس از بندر عباس، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان به مناسبت سوم شعبان سالروز با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: امام حسین (ع) مظهر مقاومت و ایستادگی و نمونه بارز شعار هیهات منه الذله است که در مقابل آزمون الهی راه رستگاری را برگزید و با ایستادگی جانانه خود راه سرخ شهادت را به لقا الله پیوند زد.

نامگذاری سوم شعبان که مقارن است با تولد سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) نشان از ادامه خط سرخ شهادت و ایثار با همت این عزیزان است. پاسداران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هرجا که نیاز باشد حضور دارند و با بصیرت در مواجهه با دشمنان دفاع و مقابله می کنند.

هرمزگان از دیرباز شاهد حضور پاسدارانی بوده که نه تنها در خشکی بلکه در دریا و خلیج فارس ضمن حراست از مرزهای کشور در صورت لزوم آمادگی پاسخگویی به هرگونه تهاجم و تجاوز از سوی قدرت های جهانی به ویژه شیطان بزرگ را دارند.

حضور مقتدرانه دریادلان سپاه امنیت را در منطقه و کشورهای حاشیه خلیج فارس به وجود آورده است و پاسداران با اجرای بهنگام فرامین فرماندهی معظم کل قوا و ولی امر مسلمین جهان در مواجهه با خطر بدون در نظر گرفتن منافع خود از جان خویش برای دفاع از کیان اسلام و مردم ولایت مدار ایران اسلامی مایه می‌گذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار