معاون استاندار کردستان:

اگر ایثار جانبازان نبود امنیت امروز برای ما حاصل نمی‌شد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اگر ایثار و صبر و تحمل خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان نبود در دنیای پرآشوب امروز این امنیت برای ما حاصل نمی‌شد.
کد خبر: ۲۸۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ - 19April 2018

همراهی مردم بزرگترین دلگرمی مجموعه مدیریتی در کردستان استبه گزارش دفاع پرس از کردستان، «حسین خوش‌اقبال» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان امروز در مراسم جشن روز جانباز که در آستانه ولادت باسعادت بزرگ جانباز دشت کربلا، حضرت ابالفضل‌العباس (ع) در سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار داشت: حرف اول و آخر را در کشور ما، مردم می‌زنند که اگر در صحنه نباشند، مشکل از ما مسئولین است.

وی با بیان اینکه افتخار داریم که در چهارمین دهه عمر انقلاب همچنان پیرو امام راحل و رهبر معظم انقلاب هستیم، افزود: شهدا و جانبازان در روزهای سخت انقلاب در برابر دشمن داخلی و خارجی سینه ستبر کردند تا امروز ایران اسلامی با اقتدار، مدافع مظلومان جهان باشد.

خوش‌اقبال گفت: اگر ایثار و صبر و تحمل خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان نبود در دنیای پرآشوب امروز این امنیت برای ما حاصل نمی‌شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر قدردانی از ایثار و شهامت مدافعان انقلاب اسلامی گفت: شجاعت و ایستادگی پاسداران، ارتشیان، نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) فراموش شدنی نیست.

وی افزود: با نگاهی به وضعیت اقتصادی و امنیتی دنیا می‌توان تمایز ایران اسلامی را در همه ابعاد به روشنی مشاهده کرد.

خوش‌اقبال با اشاره به اینکه اگر چه مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه‌ نرم می‌کنند، گفت: امنیت امروز ایران اسلامی در دنیا مثال زدنی است و این مهم به واسطه جانفشانی همه ایثارگران به دست آمده است.

این مسئول با بیان اینکه همه مسئولان وظیفه دارند که برای رضایتمندی و پیگیری مشکلات این قشر تلاش کنند، گفت: مسوولین، مسئولیت خود را به برکت خون شهدا و ایثار جانبازان و ایثارگران دارند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد امسال با تدابیر ارزنده رهبر معظم انقلاب و دولت خدمتگزار، سالی پربرکت برای ملت ایران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها