جمشیدی:

دفاع مقدس متعلق به همه اقشار و صنوف است

فرمانده ارشد ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: دفاع مقدس متعلق به همه صنف‌ها و اقشار جامعه است که دستاوردهای آن دوران برای همه قابل استفاده و بهره‌برداری است.
کد خبر: ۲۸۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ - 19April 2018

دفاع مقدس متعلق به همه اقشار و صنوف استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، پیش از ظهر امروز سرهنگ پاسدار «حمیدرضا گرامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس به مناسبت روز ارتش با امیر «وجیه‌الله جمشیدی» فرمانده ارشد ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد دیدار و این روز را به ارتشیان ولایت مدار و قهرمان تبریک گفت.

در این دیدار امیر جمشیدی با بیان اینکه ارتش در دوران دفاع مقدس با پیروی از رهنمودهای امام خمینی (ره) در کنار سایر نیروهای مسلح در جهت دفاع از ایران اسلامی جانفشانی‌های بسیاری از خود به جا گذشته، بیان داشت: دفاع مقدس یک گنجینه است که هرچند این دوران به پایان رسیده ولی افکار و ارزش های آن جهت استفاده روزانه ما ادامه دارد و همانند رود در جریان است.

فرمانده ارشد ارتش در استان فارس و کهگیلویه و بویر احمد با تاکید بر این اینکه رسالت اداره کل حفظ آثار یک رسالت سنگین و ارزشمندی است افزود: همه سازمان‌ها، یگان‌ها، ادارات و مسئولین باید همکاری کنند تا این سازملن به اهداف و ماموریت خود که همانا ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس است برسد.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس متعلق فقط به یگانهای نظامی نیست بلکه متعلق به همه صنف ها و اقشار حامعه است چون در آن دوران دکتر، مهندس، کارگر، کارمند، معلم و غیره حضور داشتند و جنگیدن و در حال حاضر دستاوردهای آن برای همه قابل استفاده و بهره برداری است.

جمشیدی گفت: راهیان نور کاری بسیار ارزشمند است چون گوشه‌ای از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس را به نسل های آینده انتقال می دهد و نسل های آینده می توانند از آن الگو‌برداری کنند.

در ادامه این دیدار سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان فارس ضمن تبریک روز ارتش، گفت: در دوران دفاع مقدس نیروهای ارتش جانفشانی های بسیاری داشته که باید همه قدردان از خودگذشتگی و رشادت‌های این نیروی ولایی و انقلابی باشیم.

سرهنگ گرامی متذکر شد: استان فارس دارای 22 یگان رزم و پشتیبانی رزم در دوران دفاع مقدس بوده است که این خود نشان دهنده جایگاه و نقش نیروهای نظامی استان در دفاع مقدس است که خود به تنهایی یک ستاد مشترکی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها