استاندار قم:

ثمره جانفشانی‌های سپاه کام مظلومان را شیرین کرده است

«سیدمهدی صادقی» در پیامی به مناسبت روز پاسدار گفت: ثمره جانفشانی‌های نیروهای سپاه، پیروز‌های بزرگی است که کام مظلومان به ستوه آمده از ظلم و جنایات تروریستی را شیرین کرده است.
کد خبر: ۲۸۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰ - 19April 2018

به گزارش دفاع پرس از قم، در پیام «سیدمهدی صادقی» استاندار قم به مناسبت فرا رسیدن سوم شعبان روز پاسدار آمده است: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که به فرمان بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و برای حفظ و حراست از شجره طیبه انقلاب اسلامی شکل گرفت.
 
پیام ادامه یافته است: بدون شک نقش تاریخی و تعیین کننده این یگان در نخستین روز‌های پیروزی انقلاب اسلامی و سرکوب و خنثی کردن بحران‌ها و توطئه‌های ساخته و پرداخته دشمنان برای جلوگیری از شکل گیری و تثبیت پایه‌های نظام نوپای اسلامی و بعد از آن در دوران دفاع مقدس بر هیچ کس پوشیده نیست.

این پیام حاکی است: غیور مردان پاسدار در طول هشت سال جنگ تحمیلی، شجاعانه با همراهی ارتش دلاور در برابر تجاوز دشمن به تمامیت ارضی کشور ایستادگی کردند و با شجاعت و فداکاری خود، درس بزرگی را به دشمنان و متجاوزان به مرز‌های جمهوری اسلامی ایران دادند.

پیام ادامه یافته است: امروز و در چهلمین سال تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نیروی انقلابی با اعتقاد راسخ انقلابی و مکتبی سال‌های نخست و به عنوان یک نیروی نظامی، امنیتی و سازندگی کارآمد، نه تنها در انجام رسالت‌های رزمی و دفاعی محوله و تسهیل مسیر توسعه و آبادانی کشور خوش درخشیده است، بلکه فراتر از مرز‌های جغرافیایی و در سنگر دفاع از حرم آل الله و در قامت حامی و پشتیبان مقتدر جبهه مقاومت و ملت‌های مظلوم منطقه، نیز مشغول مبارزه و جانفشانی در راه نابودی کامل شجره خبیثه داعش می‌باشد.

در این پیام تصریح شده است: ثمره این جانفشانی‌ها و مجاهدت ها، پیروز‌های بزرگی است که این روز‌ها کام مظلومان به ستوه آمده از ظلم و جنایات گروه‌های تکفیری و تروریستی را شیرین کرده است.

استاندار قم در این پیام، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و ارج نهادن به ایثار و جانفشانی پاسداران و مدافعان حرم، فرارسیدن خجسته میلاد با سعادت سرور و سالار آزادگان جهان، حضرت امام حسین (ع) و «روز پاسدار» را به پاسداران فداکار میهن اسلامی به ویژه پاسداران غیور و سرافراز استان مقدس قم تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت و اقتدار روزافزون ایران اسلامی و سربلندی سپاه سرافراز را از درگاه خداوند متعال مسالت کرده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها