فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

سپاه با تمام وجود در خدمت نظام جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه با تمام وجود در خدمت نظام جمهوری اسلامی است و این نهاد به عنوان بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی این ۴۰ سال به رشد و بلوغ و بالندگی قابل قبولی رسیده است و در همه جا حرف برای گفتن دارد.
کد خبر: ۲۸۷۴۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷ - 19April 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار «غلامعلی ابوحمزه» فرمانده سپاه ثارالله در آستانه روز پاسدار و در جمع اصحاب رسانه با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار، اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش دارد در جهت پاسخ دادن به مطالبات عموم، ارتباط خود را با مردم و مسئولین بیشتر کند.

وی به نحوه تشکیل سپاه پاسداران و چرایی تشکیل این نهاد اشاره کرد و گفت: برخی افراد با غرض ورزی و از روی عناد، مطالبی را به خصوص در فضاهای مجازی مطرح می کنند که چهره درخشان سپاه را خدشه دار کنند، اما با توجه به مردمی بودن سپاه این غرض ورزی ها به جایی نخواهد رسید.

ابوحمزه ادامه داد: از سالهای بسیار قبل نهضت‌های آزادی بخش مختلفی تشکیل شده است که برخی از آنها با محوریت اسلام حرکت می کردند، اما رهبران این نهضت‌ها در جهت حفظ آن تلاش نکردند و حضرت امام(ره) با ژرف نگری نسبت به مسائل سیاسی در جهت حفظ و حراست از این انقلاب گام برداشت.

وی در ادامه گفت: به محض پیروزی انقلاب اسلامی، دستور تشکیل کمیته انقلاب، سپاه و بسیج مستضعفین صادر گردید و سپاه نیز بر اساس این تفکر تاسیس گردیده است و سپاه برخلاف ارکان نظام مقدس اسلامی که پسوند ایران به همراه دارند پسوند انقلاب اسلامی را دارد که نشان می دهد، این نهاد متعلق به داخل و خارج از مرزها است.

سردار ابوحمزه تصریح کرد: سپاه پاسداران همیشه در موضوعات داخلی و خارجی حضور فعال داشته و در جهت دفاع از نهضت‌های آزادی بخش تلاش بسیارانجام داده است و از آنجایی که دشمن به اثرگذاری سپاه پی برده است، هجمه ناجوانمردانه‌ای را برعلیه آن انجام می دهد و عده‌ای نیز دشمن را همراهی می کنند.

فرمانده سپاه ثارالله اظهار داشت: پس از موضوع امامت و ولایت در کشور، بیشترین تهاجم به سمت سپاه بوده است، در حالی که سپاه با تمام وجود، خدمت، در اولویت وظایف خود می‌داند و این نهاد به عنوان بازوی توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در طی این40 سال به رشد، بلوغ و بالندگی قابل قبولی رسیده است و در همه جا حرف برای گفتن دارد.

وی همچنین به بحث حمایت از کالای ایرانی پرداخت وافزود: تحقق شعار سال یعنی "حمایت از کالای ایرانی" زمانی به وقوع می‌پیوندد که اقتصاد مقاومتی به منصه ظهور برسد و اقتصاد مقاومتی در حمایت از کالای ایرانی می باشد.

در ادامه این نشست خبری، حجت الاسلام عرب پور مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله به تشریح ماموریت های این نهاد در کشور پرداخت و گفت: نهاد نمایندگی نقش راهبردی و حیاتی در سپاه را ایفا می کند.

وی آموزش مسائل مکتبی و اعتقادی به نیروهای بسیجی و پاسداران را از وظایف نهاد نمایندگی عنوان کرد و افزود: ترویج دفاع از ارزشهای اسلامی و ولایت فقیه بر عهده این بخش می باشد و همچنین نظارت بر نقاط قوت و ضعف سپاه و همچنین نظارت بر نشریات و فضاهای مجازی وابسته به سپاه از جمله دیگر وظایف این نهاد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار