استاندار قم:

رشادت ارتش عامل مهمی در پیروزی نهضت اسلامی بود

«سیدمهدی صادقی» با اشاره به ماهیت مردمی ارتش و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اگر ارتش نبود نهضت اسلامی به نتیجه نمی‌رسید.
کد خبر: ۲۸۷۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰ - 18April 2018
رشادت ارتش عامل مهمی در پیروزی نهضت اسلامی بودبه گزارش دفاع پرس از قم، «سیدمهدی صادقی» استاندار قم در مراسم روز ارتش که در آمادگاه مهماتی «شهید فراشاهی» قم برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به تصمیم تاریخی امام خمینی(ره) در پایداری ارتش پس از انقلاب اسلامی اظهار داشت: با وجود فشار‌ها برای انحلال این نیروی نظامی، رهبر کبیر انقلاب تصمیم تاریخی را اتخاذ و ۲۹ فروردین را به نام روز ارتش نامگذاری کردند.
 
وی با اشاره به ماهیت مردمی ارتش و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اگر همراهی ارتش و پیوستن ارتشی‌ها به خطوط مردمی نبود نهضت اسلامی به نتیجه نمی‌رسید.
 
استاندار قم ادامه داد: جمهوری اسلامی در سال‌های جنگ هشت ساله تحمیلی نیز شاهد رشادت‌های نیرو‌های غیور ارتش بود و شهدای بسیاری از این نیروی مخلص تقدیم انقلاب اسلامی شد.
 
صادقی همچنین با اشاره به حضور ارتش جمهوری اسلامی در برهه‌های حساس و کمک به مردم در بحران‌ها خاطرنشان کرد: بسیاری از توطئه‌های دشمنان بواسطه‌ی اقتدار و هوشمندی نیرو‌های ارتش خنثی شده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها