فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

آمریکا و اسرائیل توان مقابله با کشورهای اسلامی را ندارند / نیروهای مسلح ایران الگوی نظامی کشورهای منطقه

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: آمریکا و اسرائیل توان مقابله با کشورهای اسلامی را ندارند و امروز میبینم روحیه دولت و نظامیان رژیم غاصب اسرائیل روز به روز در حال تضعیف شدن است در حالی که نیروهای مسلح ایران به الگوی کشورهای منطقه تبدیل شده اند.
کد خبر: ۲۸۷۵۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴ - 19April 2018

آمریکا و اسرائیل توان مقابله با کشورهای اسلامی را ندارند / نیروهای مسلح ایران الگوی نظامی کشورهای منطقهبه گزارش دفاع پرس از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل بابازاده قانع» ظهر امروز در همایش انس و مودت نیرو‌های مسلح استان اردبیل که به مناسبت گرامیداشت روز ارتش و اعیاد شعبانیه  و با عنوان «حافظان حریم ولایت » و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان و نیروهای انتظامی و نظامی استان برگزار شد گفت: نیرو‌های مسلح بایستی برای ارتقاء وحدت و یکدلی خود تلاش کنند چرا که امروز ارتش‌ها و نیرو‌های نظامی در کشور‌های سوریه و عراق از وحدت و یکدلی نیرو‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و تمام نیرو‌های ارزشمند مسلح الگو برداری کرده اند.

وی با اشاره به ۲۹ فروردرین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: ارتش معظم در طول دوران ۸ سال دفاع مقدس همچون کوه‌های با صلابت مقتدرانه مقابل جنگ ظالمانه عراق و دشمنان ایستادگی کردند و امروز ما باید قدردان تلاش‌های این نیرو‌های عزیز باشیم.

بابازاده بیان کرد:در هشت سال دفاع مقدس نیرو‌های نظامی و بسیج و مردم غیور ایران از مرز و بوم میهن اسلامی دفاع کردند و اقتدار و غیرت را از آن خود کرده و به پیروزی ارزشمندی رسیدند که تاریخ از آن به خوبی یاد خواهد کرد.

فرمانده سپاه اردبیل با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که "اسرائیل ۲۵ سال آینده خود را نخواهد دید" اظهار داشت: آمریکا و اسرائیل توان مقابله با کشورهای اسلامی را ندارند و امروز میبینم روحیه دولت و نظامیان رژیم غاصب اسرائیل روز به روز در حال ضعیف شدن است و در سوریه دیدیم که پرتاب موشک هایشان ناموفق بود این یعنی ناتوانی نظامی که به حول قوه الهی این کشور‌ها نابودیشان نزدیک است.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: نباید اجازه داد در تاریخ اسلام و ایران مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان و ایثارگری‌ها به فراموشی سپرده شود و کسانی که میخواهند این کار‌های ارزشمند را از ذهن‌ها پاک کنند بدانند که سخت در اشتباه هستند و در آینده تاریخ خود بهترین قاضی برای اثبات مسائل انقلاب و اسلام خواهد بود.
وی افزود: اگر دشمن فکر می‌کند رشادت‌ها از بین خواهد رفت بدانند کشور ایران در ۸ سال دفاع مقدس و هم اکنون جانانه از حریم انقلاب و نظام و ولایت دفاع کرده و خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار