فرمانده گروه پدافند هوایی ده محرم شاهرود:

اطاعت از ولایت‌فقیه راه رستگاری جامعه اسلامی است

سردار «عبدالرحیم ابراهیمیان» گفت: با بهره‌گیری از فرامین ولایت‌فقیه و اطاعت از آن می‌توان به رستگاری واقعی در سطح جامعه اسلامی رسید.
کد خبر: ۲۸۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲ - 20April 2018

اطاعت از ولایت‌فقیه راه رستگاری جامعه اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، سردار « عبدالرحیم ابراهیمیان» فرمانده گروه پدافند هوایی ده محرم شاهرود پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مسجد مدرسه قلعه این شهر به مناسبت روز پاسدار و روز جانباز، ضمن بیان اینکه نیروهای مسلح در جای‌جای کشور از این مرزوبوم با دل و جان دفاع می‌کنند، ابراز داشت: تا زمانی که بین نیروهای مسلح اتحاد وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند دست‌اندازی به‌نظام کند.

وی بابیان اینکه ضمن اتحاد با بهره‌گیری از فرامین ولایت‌فقیه می‌توان به رستگاری رسید، افزود: تا زمانی که نظامیان و پاسداران جان‌برکف با یکدیگر متحد باشند توطئه‌های دشمن نقش بر آب خواهد شد.

فرمانده پدافند هوایی ده محرم شاهرود بابیان اینکه پاسداری از میهن اسلامی را به‌عنوان عمل به تکلیف می‌دانیم، ابراز داشت: امروز این آمادگی در جمهوری اسلامی وجود دارد که با تمام وجود و تا آخرین قطره خون از مرزوبوم کشور دفاع کنیم.

ابراهیمیان بابیان اینکه سپاه پاسداران ازنظر توان نیروی هوایی زبانزد دنیا است، تصریح کرد: در شرایطی که قادر به ساخت حتی یک فشنگ نبودیم امروز از خودکفایی توان نظامی در عرصه هوا و فضا به‌جایی رسیدیم که موشک‌های دوربرد با دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر در داخل کشور ساخته می‌شود.

وی افزود: نیروی قدس سپاه مأموریت‌های درون‌مرزی و برون‌مرزی دارد که در کشورهای سوریه یمن عراق با شجاعت بی‌بدیل، داعشی که تا مرزهای ایران رخنه کرده بود را با رهبری سردار سلیمانی ریشه‌کن کردند.

فرمانده پدافند هوایی ده محرم شاهرود ضمن بیان اینکه با بهره‌گیری از توان نظامی سپاه و نیروی زمینی ایران، داعش را لحظه‌به‌لحظه عقب راندند، ابراز داشت: در شرایطی که سوریه در حال تسلیم در برابر داعش بود حضور نیروهای ارتش و سپاه ایران توانست ضمن عقب راندن دشمن طریقه مقابله با داعش را نیز به نیروهای سوری بیاموزند.

ابراهیمیان در ادامه تصریح کرد: نقش نیروی دریایی سپاه نیز نباید ندید گرفت زیرا این افراد در مرزهای آبی کشور حضور فعال داشته و اجازه تجاوز به دشمن را نخواهند داد.

وی افزود: نقش پاسداران و جانبازان در تأمین امنیت امروز بی‌بدیل است و امروز خدا را شاکریم که تحت امر ولایت‌فقیه می‌توانیم از این مرز و بوم دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها