سرلشکر موسوی در برنامه تلویزیونی «بدون تعارف»:

بزرگترین آرزویم نابودی رژیم صهیونیستی است/ قطعاً در برابر تهدیدات پیروز خواهیم بود

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز بزرگترین آرزویم نابودی رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۲۸۷۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۹ - 20April 2018

بزرگترین آرزویم نابودی رژیم صهیونیستی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در برنامه تلویزیونی «بدون تعارف» بخش خبری 20:30 اظهار داشت: بنده در فقیرنشین‌ترین محله شهر قم به دنیا آمدم و در همان محله بزرگ شدم. همچنین از 6 سالگی تا زمانی که به استخدام ارتش آمدم، در کارگاه آجرپزی، چاپخانه، کارگاه گچ‌پزی کار کردم و در دوره‌هایی نیز به خبرنگاری، نویسندگی، بلیت‌فروشی مشغول بوده‌ام. دوران تحصیلاتم را در 12 مدرسه گذراندم.

وی ادامه داد: در دوره‌های نظامی، شاگرد اول بودم و در دوره عالی نظامی توپخانه نیز تاکنون بالاترین نمره متعلق به بنده است. بنده اولین استخدامی‌های ارتش بعد از انقلاب در تاریخ 22 بهمن سال 58 هستم. دلیل ورود من به ارتش این بود که به شدت به شخصیت شهید فلاحی، خلوص، استحکام و دانش وی علاقه‌مند بودم که این ویژگی‌ها هر جوانی را به ارتش جذب می‌کرد.

سرلشکر موسوی همچنین گفت: بنده هیچ وقت به فرماندهی ارتش فکر نمی‌کردم و تا 8 ماه پیش نیز به این موضوع فکر نمی‌کردم؛ چرا که کمتر کسی به اندازه من فکر می‌کرد که بر روی این صندلی بنشیند. گاهی با خودم فکر می‌کنم که خدا آن بچه پابرهنه را که تا نفر اول ارتش آورده، نباید شرمنده شهدا کند.

وی در خصوص آرزوهایش گفت: آرزوی کودکیم این بود که چند زمین فوتبال درست کنم. بعدها آرزویم این بود که چند خانه داشته باشم که به جوانان تازه ازدواج کرده بدهم و به مدت یک سال مجانی در آن زندگی کنند که البته این کار را در قم انجام دادم. امروز هم بزرگترین آرزویم محو و نابودی رژیم صهیونیستی است؛ اما چون مسئولیت ارتش به من سپرده شده، آرزو دارم ارتش برای سایرین الگو شود، چون این ظرفیت در ارتش وجود دارد.

امیر موسوی در خصوص داوری و مربی‌گری فوتبال هم بیان کرد: کلاس داوری فوتبال را گذرانده‌ام و بدون کلاس، مربی هم بودم. به فوتبال علاقه‌مندم و پیگیری می‌کنم.

فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از این برنامه خبری گفت: ما قطعاً در مقابل تهدیدات اصلی پیروز میدان خواهیم بود و هیچ شکی وجود ندارد؛ برای مردم و دنیا نیز مشخص شده است. ما از جنگ استقبال نمی‌کنیم، چون جنگ چیز خوبی نیست؛ اما اگر جنگی به وجود آید آن روز مشخص خواهد شد. دشمنان می‌دانند که اگر طرف ایران پیدایشان شوند، چه ضربه‌ای خواهند دید و اگر می‌توانستند کاری بکنند، تاکنون انجام داده بودند.

وی در خصوص مواضع ارتش انقلابی گفت: منافقین در مورد ارتش فکرهایی کرده بودند؛ بعد که مواضع ارتش را علنی کردیم، صدایشان درآمد. دشمن در بحث ایجاد تفرقه بیان سپاه و ارتش به دیوار بتنی و منسجمی بر خورده است. ما یعنی ارتش و سپاه دو برادریم که در دفاع مقدس خونمان در کنار هم ریخته شده است. ما در جنگ‌ها پیشمرگ هم هستیم.

وی همچنین عنوان کرد: هر روز حدود ساعت 6:20 در دفتر کارم حضور پیدا می‌کنم و تا نماز مغرب و عشا در دفتر هستم، بعد نامه‌ها را در خانه‌ام می‌بینم. اوقات فراغتم را با نوه‌ام می‌گذرانم. عضو هیات علمی دانشگاه و دانشیار هستم و حدود 9 میلیون تومان حقوق می‌گیرم.

سرلشکر موسوی در پایان گفت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا با ما در جنگ است و این جنگ تمام عیار است و آن‌ها بدون تعارف عنوان کرده‌اند که ابزار فضای مجازی سلاحشان است و ما باید مراقبت کنیم. مردم مطمئن باشند که نیروهای مسلح کار خودشان را با قدرت انجام می‌دهند و گردن کلفت‌ترین قدرت هم اگر به رویارویی ما بیاید، نیروهای مسلح کار خود را انجام می‌دهند؛ اما در جنگ نرم تمامی هشتاد میلیون نفر رزمنده هستند و همه باید هوشیار باشند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار