چمران در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

تقویت فرهنگ شهادت رمز پیروزی ما در مقابل دشمنان

رئیس سابق شورای شهر تهران گفت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موجب می‌شود تا باورها و اعتقادات انقلابی پوینده‌تر و زنده‌تر شود.
کد خبر: ۲۸۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹ - 21April 2018

رمز پیروزی ما در مقابل دشمنان زنده‌ نگهه داشتن فرهنگ شهادت در جامعه است

مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، درباره ترویج فرهنگ شهادت در جامعه اظهار داشت: در شرایطی که شاهد جنگ نرم دشمنان هستیم، باید بتوانیم با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضمن مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار از ارزش‌ها نیز دفاع کنیم.

وی ادامه داد: استفاده از نمادهای ایثار و شهادت در فضای جامعه، ادارات و نهادها، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ارزشی، دیدار مستمر با خانواده معظم شهدا و تکریم آنان از اموری است که باید برای مسوولین حائز اهمیت باشد.

رئیس سابق شورای شهر تهران اضافه کرد: باید از همه ظرفیت‌ها و دلسوزان و علاقه‌مندان به خانواده معظم و معزز شهدا استفاده کنیم و شبانه روزی در مسیر خدمت این خانواده‌ها گام برداریم.

چمران با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های اصلی شورای شهر تهران در سابق، موضوع تکریم از خانواده‌های شهدا بوده است، تصریح کرد: امروز باید همگان بدانند که امنیت، آسایش، رفاه و آرامش خود را مدیون عزیزان این خانواده‌ها هستیم.

وی افزود: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه موجب می‌شود تا باورها و اعتقادات انقلابی پوینده‌تر و زنده‌تر شود که قطعاً بدانید رمز پیروزی ما در مقابل دشمنان نظام از زمان جنگ تحمیلی تاکنون، جاودان بودن همین فرهنگ بوده است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها