اسماعیل هنیه:

نسل جدید فلسطین عاشق شهادت است

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت: نسل جدید فلسطین عاشق شهادت است و در راه خداوند مبارزه می‌کند و سرزمین فلسطین را آزاد خواهد کرد.
کد خبر: ۲۸۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ - 21April 2018

نسل جدید فلسطین عاشق شهادت استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری شهاب، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اظهار داشت: به همه اقشار ملت خودمان می‌گویم که خود را برای آماده باش عمومی و راهپیمایی بازگشت در سالروز نکبت آماده کنند. ملت ما بر این موجودیت رو به زوال در سرزمین خود چیره خواهد شد.

وی در پاسخ به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه برای شرکت نکردن در راهپیمایی بزرگ بازگشت، گفت: راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره از مرحله بازدارندگی عبور کرد و کسی نمی‌تواند جلوی کودکان و نوجوانان ما را بگیرد. اینها (صهیونیست‌ها) ضعیف‌تر از آن هستند که جلوی زنان و جوانان و مردان ما را بگیرند. راهپیمایی بازگشت از مرحله تهدید عبور کرد. کودکان و نوجوانان ما همانند بزرگسالان ما هستند؛ زیرا آن‌ها معنای مردانگی را به دنیا می‌آموزند.

هنیه تصریح کرد: راهپیمایی بازگشت حصار و سیم‌های خاردار و مرز را در خواهد نوردید تا ما به سرزمین فلسطین بازگردیم. تهدیدها تنها بر قدرت ما و حضور گسترده ما در مرز غزه می‌افزاید.

وی از همه امت اسلامی و آزادگان جهان خواست تا در کنار ملت فلسطین باشند.

رئیس دفتر سیاسی حماس خطاب به صهیونیست‌ها گفت: شما با نسل منحصر به فردی روبرو هستند که ترس و تردید را نمی‌شناسند. نسلی که عاشق شهادت است و در راه خداوند مبارزه می‌کند و سرزمین فلسطین را آزاد خواهد کرد. دوران شما سپری شده است و قدرت شما در برابر این طوفان انسانی و مقاومت مردمی که همه گروه‌ها و اقشار ملت ما از آن حمایت می‌کنند؛ سودی نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها