سردار اسداللهی:

«فاطمیون» الگوی دفاع از اهل بیت (ع) هستند

فرمانده لشکر عملیاتی 27 سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) گفت: امروز جای پای فاطمیون در تحولات منطقه قابل مشاهده است. فاطمیون هزینه دادند و به خوبی الگو شدند.
کد خبر: ۲۸۷۶۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ - 21April 2018

سردار اسداللهی: فاطمیون الگوی دفاع از اهل بیت (ع) استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم گرامیداشت روز جانباز در سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا (ع) و شب میلاد قمربنی هاشم حضرت عباس (ع) با حضور جانبازان و مسوولان لشکر فاطمیون، حاج اسداللهی فرمانده لشکر عملیاتی 27 سپاه حضرت محمد رسول الله (ص)، حاج علی فضلی جانشین سابق رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مریم مجتهدزاده رئیس سازمان مشارکت زنان در دفاع مقدس روز گذشته در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری برگزار شد.

فاطمیون الگوی دفاع از اهل بیت (ع) هستند

سردار اسدالهی در این مراسم با تجلیل از مقام مدافعان حرم گفت: مدافع حرم لقب ساده ای نیست، می دانیم این عنوان شایسته چه کسانی است و عقبه 1400 ساله دارد. نمی شود بدون عنایت خداوند جانبازان و مدافعان به افتخار دفاع از حرم برسند. این دفاع متعلق به سال های اخیر نیست و پیش از این کسانی در سکوت برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به سوریه رفتند.

وی با اشاره به دلاوری های رزمندگان فاطمیون بیان کرد: رزمندگان فاطمیون با وجودیکه از کسی دستور نگرفته بودند با دلی که محب امیرالمومنین بود نشانی درست را پیدا کردند و در عالم بی خبری و سکوت خود را به سوریه رساندند.

اسداللهی تصریح کرد: تکفیری ها تا 50 متری حرم رسیده بودند و همین رزمنده های فاطمیون لایه های دفاع را در مقابل دشمنان را تشکیل دادند و گفتند ما جان خود را برای اهل بیت (ع) می دهیم. فاطمیون برای این گفته خود هزینه دادند و پیشرو شدند. امروز جای پای فاطمیون را در تحولات منطقه می بینیم. فاطمیون به خوبی هزینه داد و الگو شد.

پاسداری یک فرهنگ و مکتب است

سردار فضلی در سخنانی پاسداری را یک فرهنگ و مکتب دانست و اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنی ها بروز کرد چرا که ماهیت انقلاب اسلامی مقابله با استکبار بود به همین دلیل بزرگترین جنگ بر ما تحمیل شد تا مردم از انقلابشان پشیمان شوند.

وی با اشاره به تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان افزود: رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی به لبنان حمله کرد و  نبتیه تا بخشی از بیروت را به اشغال درآورد و تنها بخش ضاحیه در جنوب لبنان که هسته‌ی مقاومت در آن شکل گرفت، جغرافیایی بود که صهیونیست ها به آن نزدیک نشدند.

سردار فضلی بیان کرد: با پیروزی ایران بر رژیم بعث بلوغ حزب الله در مقابله با صهیونیست ها شکل گرفت. هفت سال پیش که جبهه جدیدی از معاندین و تکفیری ها بخش هایی از سوریه را اشغال کردند و به 100 متری حرم رسیدند اگر اعتقاد و اراده الهی شیعه و اهل سنت نبود نمی توانستیم پیروز شویم. رزمندگانی از همه کشورهای مسلمان ایستادند و با عشق ورزی در راه خدا پیروز میدان شدند.

صدها و هزاران عزیز مجروح و جانباز نمونه هایی از شهدای زنده‌ای هستند، که جبهه مقاومت شکست ناپذیری را تشکیل داده اند و حاصل آن برادری و گذر از پیچ و خم های سخت است. اگر امروز جبهه مقاومت سربلند و ام القرای جهان اسلام در آرامش به سر می برد و ایتن به‌خاطر فداکاری های شما رزمندگان و جانبازان است.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار