مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کردستان:

پیام اصلی قیام امام حسین (ع) پاسداری از اسلام بود/ پاسداران ذخیره‌های این انقلاب هستند

حجت‌الاسلام «علیرضا باباشاهی» گفت: پاسداران ذخیره‌های این انقلاب هستند و باید با پایمردی و بصیرت سیاسی و عمل جهادی، در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.
کد خبر: ۲۸۷۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶ - 21April 2018

مراسم گرامیداشت روز پاسدار در سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از کردستان، به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد امام حسین (ع)، مراسم گرامی‌داشت روز «پاسدار» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمدحسین رجبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و جمعی از پاسداران برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام «علیرضا باباشاهی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کردستان، ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز «پاسدار»، اظهار داشت: پیام اصلی قیام امام حسین (ع)، پاسداری از دین مبین اسلام بود.

وی پشتوانه واقعی حرکت پاسداران در مسیر انقلاب را صبر، استقامت و دلگرمی خانواده‌ها دانست و افزود: تمامی پاسداران باید با عمل به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، با حفاظت از سه اصل مهم و اساسی «بصیرت»، «معنویت» و «تربیت»، تضمین کننده همیشگی راه نورانی انقلاب اسلامی باشند.

حجت‌الاسلام باباشاهی تصریح کرد: امام حسین (ع) با شهادت در راه خدا، دین اسلام را زنده کرد و شایسته است که پاسداران از ارزش‌های این انقلاب پاسداری کنند و با بصیرت کامل پیش بروند تا دشمنان قسم خورده انقلاب برای همیشه شکست بخورند.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان بی‌پروا وارد میدان شده‌اند، افزود: دشمنان ایران اسلامی چیزی برای از دست دادن ندارند، به‌ همین خاطر در مقابله با این سپاه پاسداران برخواسته‌اند و علیه این نهاد سیاه‌نمایی می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: پاسداران ذخیره‌های این انقلاب هستند و باید با پایمردی و بصیرت سیاسی و عمل جهادی، در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کنند.

خاطرنشان می‌شود در پایان این مراسم از پاسداران نمونه سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها