مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

ضرورت توجه به ارزش‌های دفاع مقدس در چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام

«امیرعباس آسمند» با تأکید بر ضرورت توجه به ارزش‌های دفاع مقدس در چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام، گفت: شهدا نقش تأثیرگذاری در جامعه امروز دارند و باید فرهنگ شهدا بیش از گذشته در جامعه ترویج داده شود.
کد خبر: ۲۸۷۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷ - 21April 2018

دیدار کارکنان حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با معاون عمرانی استانداربه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «عزیز فیلی» معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و «امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

«امیرعباس آسمند» طی سخنانی در این دیدار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، به ارائه گزارشی از عملکرد یک‌ساله اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار داشت: در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و برای انتقال این مفاهیم به نسل جوان، به مشارکت همه دستگاه‌ها و نهاد‌ها در اجرای برنامه‌های فرهنگی مرتبط نیازمندیم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به ارزش‌های دفاع مقدس در چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام، افزود: شهدا نقش تأثیرگذاری در جامعه امروز دارند و باید فرهنگ شهدا بیش از گذشته در جامعه ترویج داده شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا با توجه به تجربه و سابقه وی در دیگر استان‌ها، در اجرا و راه‌اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، همکاری‌های لازم را داشته باشد.

«عزیز فیلی» نیز در این دیدار، قول مساعد داد که پیگیری‌های لازم برای راه‌اندزای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان   کهگیلویه و بویراحمد انجام شود.

وی اظهار داشت: تا زمانی که در این استان حضور دارم، بحث ردیف بودجه‌ای و کلنگ‌زنی این مرکز فرهنگی را پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها