پژوهشگر سعودی روز اشغال فلسطین را به رژیم اسرائیل تبریک گفت!

یک نویسنده و پژوهشگر سعودی هفتادمین سال اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را به این رژیم تبریک گفت.
کد خبر: ۲۸۷۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰ - 21April 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، «عبدالحمید الحکیم» نویسنده و پژوهشگر سعودی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر هفتادمین سالروز تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی که فلسطینیان آن را سالروز نکبت نامگذاری کرده‌اند، تبریک گفت و با طرح اتهام واهی علیه ایران، دست به ایرانی هراسی زد و نوشت: «به جامعه اسرائیل عید استقلال را تبریک می‌گویم و به جوامع عربی به مناسبت این روز می‌‌گویم که دولت اسرائیل حق تاریخی یهود است که کتاب‌های آسمانی و تاریخ منطقه آن را تایید می‌کند. در طول 70 سال اسرائیل یک دولت در جهان پیشرفته شده است و شما از انکار حق آنها چیزی جزء ضعف و جنگ‌های مذهبی تحت مدیریت نظام ایران به دست نخواهید آورد؛ نظام ایران دشمن واقعی شما است».

وی سپس در مطلب دیگری در توییتر از بازنشر مطلب توییتری خود در صفحه توییتری موسوم به «اسرائیل بالعربیه» ستایش کرد و نوشت: «دوست عزیزم برای من جای بسی خرسندی است که مطلب توییتر من بازنشر می‌یابد و آن را حمایت از مسیر برقراری صلح تلقی می‌کنم».

عبدالحمید الحکیم اولین شخصیت سعودی به شمار می‌رود که شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی میزبان او برای اظهار نظر درباره قطع روابط با قطر در ژوئن سال گذشته بود.

وی به کشورهای تحریم کننده قطر شامل عربستان، مصر، اردن و بحرین اشاره کرد و با طرح ادعا علیه جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس در فلسطین گفت: «در این کشورها هیچ جایی برای تروریسم یا گروه‌های اسلامی نظیر جنبش های حماس و جهاد اسلامی فلسطین که از دین بهره برداری سیاسی می‌کنند؛ نیست».

این پژوهشگر سعودی سپس به گروه‌های مقاومت نیز حمله کرد و گفت: «این کشورها تصمیم خود را برای حرکت به سمت صلح و برقراری صلح در خاورمیانه گرفته‌اند و اولین گام در این مسیر خشکاندن منابع تروریسم است. هیچ نقشی برای هیچ گروه دینی خواه اخوان یا نظایر آن که از دین بهره برداری سیاسی می‌کنند یا در تفکر تروریستی به اسم دین یا مقاومت یا جهاد سهیم هستند، وجود نخواهد داشت».

وی ادعا کرد: زمان فرا رسیده است که خاورمیانه جدیدی بر پایه صلح و محبت و همزیستی و مقابله با فرهنگ نفرت افکنی و خشونت و تصعب که تنها زیانهای بیشتری برای خاورمیانه به همراه خواهند داشت بنا کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها