دستور کار صحن علنی مجلس؛

کرباسیان و سیف این هفته درباره واگذاری بنگاه‌ها به مجلس گزارش می‌دهند

وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی این هفته در خصوص اقدامات این 2 دستگاه برای رفع موانع تولید و واگذاری بنگاه‌های تحت تملک بانکی به مجلس شورای اسلامی گزارش می‌دهند.
کد خبر: ۲۸۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱ - 21April 2018

کرباسیان و سیف این هفته از واگذاری بنگاهها به مجلس گزارش می‌دهندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری تشکیل جلسه خواهد داد و وزرای امور اقتصادی و دارایی و نفت برای پاسخ به سوالات نمایندگان مردم همدان و مشهد و وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برای ارائه گزارش در خصوص رفع موانع تولید و واگذاری بنگاه‌های تحت تملک بانکی در صحن علنی مجلس حضور خواهند یافت.

دستور کار صحن علنی مجلس در هفته جاری به شرح زیر است:

 - ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی در مورد طرح اصلاح قانون اصل 44 قانون اساسی.

- طرح ممنوعیت تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات غیرمجاز و آسیب‌رسان به سلامت در رسانه‌های ارتباط جمعی داخلی و بین‌المللی و فضاهای مجازی اعاده شده از شورای نگهبان.

- طرح یک فوریتی استفساریه تبصره (2) ماده (76) قانون تامین اجتماعی اصلاحی اعاده شده از شورای نگهبان.

- طرح یک فوریتی الحاق موادی ماده به قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور اعاده شده از شورای نگهبان.

- رد طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی.

- طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی.

- طرح الحاق موادی به قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی و رد طرح دهیاری‌ها.

- لایحه موافقتنامه بین‌المللی روغن زیتون و کنسرو زیتون.

- لایحه تشکیل سازمان صنایع دریایی نیروهای مسلح.

- لایحه حفاظت از خاک.

- لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری خلق چین در خصوص همکاری در زمینه بهداشت و قرنطینه دامی.

- لایحه مدیریت حوادث غیرمترقبه کشور، طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین حق‌التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش با اصلاحات و الحاقات بعدی.

- گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد عملکرد قانون هدفمندی یارانه‌ها و تبصره‌های مربوط به آن در قوانین بودجه سنواتی طی سال‌های 1389 لغایت 1395

- گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری کشور.

- گزارش کمیسیون فرهنگی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از بررسی منابع و مصارف و نظام مدیریت 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال در 10 سال اخیر.

- گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد نحوه اجرای قانون «نحوه پیگیری تحقق سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی».

- گزارش کمیسیون انرژی در مورد نحوه اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی.

- بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد تشکیل کمیسیون ویژه فضای مجازی.

- گزارش وزیر امور اقتصاد و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در مورد «اجرای مواد 15 و 16 قانون رفع موانع تولید و واگذاری بنگاه‌های تحت تملک بانکی».

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار