پیام مدیرکل بنیاد فارس به مناسبت روز جانباز؛

جانبازان با تأسی به حضرت عباس (ع) از میهن اسلامی دفاع کردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس در بیانیه‌ای به‌مناسبت روز جانباز تصریح کرد: روز «جانباز» فرصت مغتنمی است برای قدرشناسی از جانبازان عزیز، این سروقامتان همیشه‌جاوید و پرچمداران عزت و سربلندی که با تأسی به حضرت عباس (ع)، وجود خود را عاشقانه به محبوب، تقدیم و از میهن اسلامی دفاع کردند.
کد خبر: ۲۸۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ - 21April 2018

بیانیه مدیرکل بنیاد فارس به مناسبت روز جانبازبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «رجب‌علی راهی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس به مناسبت روز «جانباز» پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

روز «جانباز» فرصت مغتنمی است برای قدرشناسی از جانبازان عزیز، این سرو قامتان همیشه جاوید و پرچمداران عزت و سربلندی که با تأسی به حضرت عباس (ع)، وجود خود را عاشقانه به محبوب، تقدیم و از میهن اسلامی دفاع نمودند.

جانبازان عزیز میهن اسلامی‌مان با شجاعت و ایثار خود در دوران دفاع مقدس و سال‌های پس از آن همچون نگینی درخشان بر پهنه آسمان این سرزمین می‌درخشند و با تأسی از جانباز دشت کربلا حضرت اباالفضل العباس (ع)، نزد ملت سربلند ایران اسلامی به الگوی ماندگار صبر و ایثار تبدیل شده‌اند.

بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ضمن تبریک فرارسیدن این ایام خجسته به بزرگ جانباز انقلاب، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، پاسداران غیور، جانبازان عزیز و ملت سربلند ایران اسلامی از درگاه خداوند متعال، توفیق خدمت رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز، ادامه دادن راه شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را مسئلت می‌نماید.

رجبعلی راهی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار