مدیرکل بنیاد شهید خراسان شمالی:

شهدا عزت ابدی را برای کشورمان به ارمغان آوردند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: جنگ ۸ ساله با همه افتخاراتش تمام شد و عزت ابدی را شهدا برایمان به ارمغان آوردند.
کد خبر: ۲۸۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ - 21April 2018

وقتی خرمشهرها در پیش است باید ابراهیم هادی هایی برای هر زمان پرورش دهیمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، «سیدعباس حسینی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در مراسم «پویش دوست آسمانی من» که به مناسبت تولد شهید ابراهیم هادی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: جنگ ۸ ساله با همه افتخاراتش تمام شد و عزت ابدی را این شهدا برایمان به ارمغان آوردند.

وی افزود: ملت ما در هر مقطعی هر چه جلوتر پیش می‌رود با دشمنان بزرگتر و با تجهیزات وسیع تر مواجه است بنابراین وقتی خرمشهرها در پیش است باید ابراهیم هادی هایی برای هر زمان پرورش دهیم.

حسینی با بیان اینکه کشورمان نزدیک به ۴۰ سال در محاصره است، گفت: با هر مشکلاتی که در کشور وجود دارد اولویت اول ملت ما حفظ انقلاب است و اگر این ملت نبود توطئه هایی همانند فتنه ۸۸ برچیده نمی‌‌شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی با اشاره به اینکه جنگ سخت، گذشته ولی جنگ نرم هنوز تمام نشده است، افزود: توطئه علیه ملت ایران به روز و به ساعت ادامه دارد که اگر غفلت کنیم گزیده می شویم.

وی خطاب به دانشجویان حاضر در مراسم گفت: با توجه به تعبیر مقام معظم رهبری که فرمودند دانشجویان، افسران جنگ نرم هستند، اولین قدم در این راه بصیرت است.

حسینی تصریح کرد: امروزه وظیفه ما این است که سیاست های دشمنان، صحنه جنگ، تاکتیک، اسلحه و جبهه دشمن و همین‌طور سلاح خود را بشناسیم چون در غیر این صورت شکست می خوریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی بیان داشت: فرانسیسکو نظریه پرداز آمریکایی بر این عقیده است که برای تسلط بر ملت ها باید ۳ عامل خانواده، نظام آموزشی و الگوها را مورد حمله قرار داد.

وی با اشاره به تعبیر امام خمینی (ره) که فرمودند جبهه دانشگاه است، گفت: آن چیزی که به شهدا عزت داد فرهنگ ایثار و شهادت، برگرفته از دانشگاه جبهه بود و موفقیت ما در دفاع مقدس در لبنان، سوریه، عراق، غزه، یمن توسط شاه کلید ایثار و شهادت بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها