به مناسبت روز جانباز صادر شد؛

پیام تبریک شهیدی به جانبازان

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی در سالروز میلاد با سعادت باب الحوائج (سلام الله علیه) بر ساحت بلند ایمان جانبازان ادای احترام و سرافرازی و عزت مستدام را برای ایشان مسألت کرد.
کد خبر: ۲۸۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ - 21April 2018

پیام حجت الاسلام و المسلمین شهیدی به مناسبت ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانبازبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، متن پیام حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت میلاد باسعادت باب الحوائج به شرح زیر است:

بسمه تعالی

چهارم شعبان، سالروز ولادت پرچم‌دار بزرگ کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام) است. رادمردی که نامش در اذهان تداعی گر قلّه‌های بلند حماسه و سرافرازی است و در ایثار و جانبازی سرلوحه راست‌قامتانی است که در عرصه نبرد حق علیه باطل اسوه از خودگذشتگی و مقاومت هستند. رسم پر ارزشی که از صلابت حضرت عباس (ع) معتبر شد و به ثبات قدم جانبازان ولایتمدار سرزمین ما استمرار یافت تا همیشه در تاریخ جاودان می ماند.

به یقین جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تأسی از همان مکتب علمدار کربلا، گذشت، فداکاری، صبر و بردباری پیشه کردند و اسوه ایمان، صلابت، ایستادگی و رشادت گشتند. این حقیقت جویان در راه دین و ولایت و دفاع از کشور به مقام جانبازی و ایثارگری نائل آمدند و چه لقبی برازنده تر و نیکوتر از «شهید زنده» برای این انسان های وارسته و ثابت قدم می‌­توان یافت. چرا که اینان با قافله شهادت گام در ره معشوق نهادند و در این مسیر به جانبازی رسالت ایثارگری یافتند. در سالروز میلاد با سعادت باب الحوائج سلام الله علیه، بر ساحت بلند ایمان جانبازان ادای احترام می کنم و سرافرازی و عزت مستدام را برای ایشان مسألت دارم.

سید محمد علی شهیدی

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها