مسؤول هماهنگی امور ایثارگران استانداری سمنان:

حضرت ابوالفضل (ع) الگویی شایسته برای جوانان هستند/ ضرورت انعکاس اقدامات انجام‌ شده در عرصه ایثار و شهادت

«محمدهادی مظاهری» با اشاره به اینکه حضرت ابوالفضل (ع) الگو و اسوه‌ای شایسته برای جوانان هستند از ضرورت انعکاس اقدامات انجام‌ شده در عرصه ایثار و شهادت سخن گفت.
کد خبر: ۲۸۷۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ - 21April 2018

حضرت ابوالفضل (ع) الگویی شایسته برای جوانان هستند/ اقدامات انجام‌شده در عرصه ایثار و شهادت منعکس شود(((((((اصلاح شد))))))به گزارش دفاع پرس از سمنان، «محمدهادی مظاهری» مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری سمنان همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)، طی مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان و همچنین مشاور استاندار در امور ایثارگران، از جانبازان این شرکت تجلیل کرد.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری سمنان در این آیین، حضرت ابوالفضل (ع) را الگو و اسوه‌ای شایسته برای جوانان دانست و افزود: غیرت، صفا، اخلاص و اخلاق پسندیده، از صفات بارز و شایسته آن حضرت محسوب می‌شود.

محمدهادی مظاهری با اشاره به فداکاری و رشادت‌های جانانه مردم به‌ویژه جوانان در هشت سال دفاع مقدس گفت: مسأله‌ای که موفقیت مردم کشور را به دنبال دارد، آمادگی و مقاومت مستمر در برابر دشمنان است.

مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری سمنان با بیان این‌که حفظ آرمان‌های امام راحل و شهدا یک رسالت مهم تلقی می‌شود، تصریح کرد: کار بزرگی که ایثارگران در عرصه توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت به انجام رساندند، باید به نحو شایسته‌ای منعکس شود و این‌یک وظیفه همگانی است.

مظاهری یادآور شد: یکی از دستگاه‌های اجرایی که در سال گذشته، رده برتر را در زمینه امور ایثارگران به خود اختصاص داده، شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان است.

در این مراسم از مقام شامخ 19 نفر از کارمندان جانباز شرکت توزیع برق استان سمنان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها