فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی:

سپاه خود را در تامین امنیت و آرامش ملت ایران مسئول می‌داند

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با بیان اینکه در تامین امنیت و آرامش ملت ایران مسئول هستیم، گفت: اعضای سپاه پاسداران با تاسی از عاشورا، لبیک‌گویی برای دفاع از مظلومان را برای خود تکلیف می‌دانند.
کد خبر: ۲۸۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ - 21April 2018

سپاه خود را در تامین امنیت و آرامش ملت ایران مسئول می‌داندبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز پاسدار اظهار داشت: آمادگی سپاه برای دفاع از دین خدا، تفسیر مطلوب قرآن از پاسداران انقلاب است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران را تجلی‌گاه نظام سیاسی ایران نامیده‌اند و پاسداران وارث آرمان‌های امام و پیروان راستین ولایت فقیه هستند.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه اعضای سپاه پاسداران با تاسی از عاشورا، لبیک‌گویی برای دفاع از مظلومان را برای خود تکلیف می‌دانند، گفت: خود را در تامین امنیت و آرامش ملت ایران مسئول می‌دانیم و سر از پا نشناخته برای مقابله با تهدیدات آماده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت روز پاسدار محرومیت‌‌زدایی در مناطق دور افتاده را در اولویت خود قرار داده‌ایم و بسیج در تامین امنیت محلات نقش‌آفرینی خواهد کرد.

خرم اضافه کرد: گروه‌های جهادی در زلزله کرمانشاه بدون هیچ چشم‌ داشتی موثرترین فعالیت‌ها را کردند و ۵ ماه است در کنار زلزله‌زدگان حضور داریم.

فرمانده سپاه عاشورا بیان داشت: طرح جهادگران سلامت را آغاز کرده‌ایم و در دور افتاده‌ترین نقاط استان قرارگاه‌های سازندگی تشکیل که ۲۲ روستا را تحت پوشش قرار داده است.

این مسئول در پایان متذکر شد: باید فضای شهر بیش از این فرهنگی باشد و از شهرداری انتظارات زیادی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار