به مناسبت روز «جانباز» صورت گرفت؛

برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد در کرمانشاه

مراسم تجلیل از جانبازان ۷۰ درصد با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و جمع کثیری از جانبازان برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ - 21April 2018

قدر و منزلت جانبازان وصف‌ناشدنی استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، همزمان با فرارسیدن اعیاد شعبانیه و میلاد بزرگ جانباز دشت کربلا و روز «جانباز»، مراسم جشن و تقدیر از جانبازان، با حضور آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه و جمع کثیری از جانبازان گران‌قدر ۷۰ درصد و خانواده‌های آنان در کرمانشاه برگزار شد.

آیت‌الله علما در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک اعیاد پیش‌رو به‌ویژه میلاد حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، از جانبازان به‌عنوان یادگار‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس یاد کرد.

وی افزود: مقام و منزلت شما جانبازان عزیز و گران‌قدر به‌قدری بزرگ وصف‌ناشدنی است که باید اذعان داشت که این مکان محل نزول ملائکه الله و فرشتگان ربوبی است که به شما عزیزان احترام می‌کنند.

همچنین در ابتدای این مراسم، حجت‌الاسلام «هادی عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه، با تبریک این ایام خجسته، اظهار داشت: حضرت ابوالفضل العباس (ع) نماد ایثارگری، ازخودگذشتگی و فداکاری است و این نماد و الگو ارزشمند بهترین مبین رشادت‌ها و مجاهدت‌های شما عزیزان و معرف بی‌بدیل برای جانبازان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار