مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان:

رسانه‌ها در معرفی رشادت‌های ایثارگران به جامعه فعال باشند

«علی کاظمی» با بیان اینکه در حال حاضر ۷۰ درصد جانبازان استان در فعالیت‌های اجتماعی و علمی حضور دارند گفت: رسانه‌ها در معرفی رشادت‌های ایثارگران به جامعه توجه بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۲۸۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳ - 21April 2018

رسانه ها در معرفی رشادت های ایثارگران به جامعه فعال باشند/ ۷۰ درصد جانبازان استان زنجان در فعالیت های اجتماعی و علمی حضور دارندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «علی کاظمی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در دیدار جمعی از جانبازان و خادمین ایثارگران با نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به برگزاری طرح «علمداران ایثار»، اظهار داشت: رسانه‌ها در معرفی رشادت‌های ایثارگران به جامعه توجه بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به ارائه خدمات به جامعه هدف، افزود: در راستای تکریم جامعه ایثارگر استان به ۵۰ هزار نفر از این عزیزان خدمات ارائه می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تصریح کرد: از ۶ هزار مورد دیدار سالانه با جامعه هدف، بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ دیدار با جانبازان انجام می‌شود.

کاظمی با بیان اینکه در سال جاری به منظور ارتقای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جامعه هدف برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است، گفت: در حال حاضر ۱۰۰ درصد هزینه‌های درمانی این افراد تقبل می‌شود.

وی با اشاره به آمار جانبازان استان زنجان، افزود: در حال حاضر ۷۰ درصد جانبازان استان در فعالیت‌های اجتماعی و علمی حضور دارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۱۶ جانباز به عنوان معتمدین معین ارتباط مستقیمی با بنیاد شهید دارند، ادامه داد: ارتقای توانمندی و آموزش از برنامه‌های بنیاد شهید برای این قشر است.

کاظمی خاطرنشان کرد: اقدامات اساسی برای اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران انجام می‌شود که سطوح خدمات رسانی در این زمینه متفاوت است.

وی نسبت تحقق قانون جامع ایثارگری در استان را بالا عنوان کرد و گفت: آموزش فرزندان جانبازان از دیگر خدماتی است که بنیاد شهید استان برای خدمات رسانی بهتر ارائه می‌کند و از طریق دستگاه‌های اجرایی نیز خدمات رسانی به ایثارگران پیگیری می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به جمع آوری ۱۶۰ هزار سند از مستندات ایثارگران در استان زنجان، گفت: جلد اول وصیت نامه شهدای استان رونمایی شده و این جلد در اختیار عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار